بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

غذای عاشقانه !

میدونم این غذا را دوست داره ، درسته دنبال کلاس و لاکچری بودنه ولی یه بار به من گفت این غذا رو خصوصا وقتی با عشق درست بشه خیلی دوست داره ، منم که میشناسید ، عاشق پیشه ... 5 شنبه یه چیزی میگه منم نه نمیگم !

ناهار فردای بلاگر برای کسی که راحت میتونه بگه دوسش داره و عاشقشه !

دانلود وسطهای ماجرای غذای عاشقانه بلاگر!

***

توی یکی از روزهای آخر هفته میرم جاده  ، هوس یه پیک نیک کنار رودخونه ، توی یه جای خنکِ کوهستانی و سبز دارم که  جاده چالوس همشو داره ، کته را خونه بذارم ، سیخ ببرم و جوجه زعفرونی و ذغال  ، پشت ماشین گاز سفری و یه پتو مسافرتی دارم ، چادر هم دارم که میتونم بزنم ، شادیهای کوچیک، دم دست و راحت!

***

وقتی میپذیری و حرفی میزنی ، دیگه تغییرش نده ، وقتی میگی هستم و اگر نباشی ، مطمئن باش کسی که میبازه خودت هستی ، مخصوصا وقتی او سر قرارش مونده باشه!

***

مرحله نهایی ناهار فردای بلاگر ... دیگه رفت قل بزنه تا فردا صبح

***

دارم اینو گوش میکنم

***

وقتی آرومی که به کسی تعهد نداری یا به کسی وعده پوچ ندادی ، اگر حرفی زدی مردونه یا زنونه سر حرفت ایستادی ، از دید من که فرقی نداره ! مثل یه انسان رو حرفی که زدی و وعده ای که دادی هستی و به طرفِ دیگه رابطه حس خوب میدی ، چه خوبه ، چه قشنگه ، چه زیباست  وقتی میگی  پایبندی و انجام دادی آن چیزی را که گفتی ،  ازت یاد مگیره که خوب بودن خوش قول بودن چه لذتی داره !

***

به همون اندازه ازش توقع داشته باش که برآورده میکنی ،از دیدِ من ،  این ذاتِ انسانه که بیشتر از گرفته هاش به کسی چیزی نده !

***

فکر میکنی با همون رفتاری که با یکی دیگه داشتی با اینم داشته باشی جواب میده؟ به نظرِ من نه ! اون یکی دیگه بود این یکی دیگه !

***

وقتی همه چی خوبه ، اوضاع بر وفق مراده ، چرا میخوای یه جوری بازی را بهم بزنی؟ میخوای بهترش کنی؟ قبلا هم گفته بودم ، چرخی که داره خوب میچرخه را کاریش نداشته باش ، سعی نکن حتی بهترش کنی !

***

کسی داره اذیتت میکنه؟ آنقدر آدما گرفتار زندگی هستند که همینجوری برای این کارا وقت ندارن ! ببین شما جایی ، موقعی ، وقتی ...  حتی بدون اینکه شاید خودتم منظوری داشته باشی  اذیتش نکردی؟ شاید یادت نیاد ! کمی فکر کن !

نظرات 6 + ارسال نظر
سانسوری پنج‌شنبه 27 خرداد 1400 ساعت 00:03

ن ی نفری مداما سانسورم میکنه دیگ تغییر نام دادم

واقعا؟ متاسفم !

سانسوری چهارشنبه 26 خرداد 1400 ساعت 22:00

مامی شام درست نکرده امشب ؟

همنشینِ خوبان چهارشنبه 26 خرداد 1400 ساعت 20:24

به ۵ شنبه سفارش معجون بدید
اگه نیاورد خونه راش ندید بلاگر ، شوخی که نیس بساط آبگوشت واسش مهیا شده !

یعنی داری آرزوهات رو میگیا !
میگم تا مثل اون بار دیر نشده به خودتون یه جنبشی بدید و برید یه معجون بخورید ! (لبخند)

همنشینِ خوبان چهارشنبه 26 خرداد 1400 ساعت 20:18

بلاگر یه بار دیگه بگو قلب من عشق من

چه جالب همون توصیف هایی که من از آبگوشت نوشتم توی فیلم گفتید

میدونید که عشق من ، قلب من ، عزیز دلم کیه... فقط 5 شنبه را دوست دارم و راحت میتونم بهش بگم ، 5 شنبه جونم دوست دارم و ممنون که میای !

همنشینِ خوبان چهارشنبه 26 خرداد 1400 ساعت 20:13

بالاخره بلاگر آبگوشت رو درست کردید ها!
به به چه شود فردا سفره روی زمین پهن میشه ، نون سنگک و سبزی تازه و دوغ نعنایی!!!
و بلاگری که با پیژامه سفید راه راه با یک مشت پیاز رو چند تیکه می کنه
دلمون خواست ، خوش به حال ۵ شنبه هم غذای خوشمزه هم بساط خندش جور شد .
( آبگوشت سمت اصفهان و شیراز لوبیا میریزن ، بعید میدونم جاهای دیگه لوبیا بریزن )

بوش پیچیده تو خونه ، پیژامه راه راه ندارم ولی سعی میکنم یه چیزی پیدا کنم که به کلاس آبگوشت بخوره !
پنجشنبه اس داده میگه چی میخوای برات بیارم ، منم یه لبخند براش فرستادم و اونم فکر کنم متوجه شد منظورم چیه ! (لبخند)

سارا چهارشنبه 26 خرداد 1400 ساعت 19:43 http://15azar59.blogsky.com

اون ابگوشته لوبیا چیتی نداره؟؟
فقط نخود؟؟

بله ، من لوبیا نمیریزم ، فقط نخود و سیب زمینی و گوشت ، تا چند دقیقه دیگه ، مرحله نهایی را میذارم که دیگه نم نم میپزه تا صبح !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد