بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

شاید !

هر چی فکر میکنم ، شاید یه روزی عاشق بودم ،  مگه میشه هیچوقت دوست داشتن را حس نکرده باشم؟ ،شاید هم عشق را  یادم رفته ، فرآموش کردم  ، شاید زمانی دلبری داشتم که دوستش داشتم  ، یکی بوده که وقتی دستشو میگرفتم گرم میشدم ، وقتی نگاهش میکردم دلم باز میشد ، وقتی بهش نزدیک میشدم به اوج میرسیدم و وقتی میرفت دلتنگش !

نه... ، هر چی فکر میکنم کسی نبوده ، شاید هم بوده و من متوجه نشدم !

نظرات 3 + ارسال نظر
Aliena چهارشنبه 2 تیر 1400 ساعت 02:56 http://abiebanafsh.blogfa.com

چقدر قالبت جالبه. برنامه‌نویسی بلدی؟

قالب پیش فرض هستش ، فقط در هدر وبلاگ یه عکس گذاشتم !
ممنون از حضورتون

بارون سه‌شنبه 1 تیر 1400 ساعت 21:31

در قشنگترین خاطرات همیشه یه ردپایی ازش هست.. بگردین پیدا میکنین..

ممنون از امیدواریتون ، چیزی یافت نشد !

توسن سه‌شنبه 1 تیر 1400 ساعت 20:29

دختر چوپون ؟؟؟

نه ، اونم نبود !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد