بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

قرنطینهِ سکوت !

حس میکنی حالت خوب نیست؟ خودت هم میدونی که طبیعی نیستی؟ سر کار مشکل داشتی؟ یه معامله بد داشتی؟ یا به هر علت حس میکنی عصبی و تند هستی؟ از دیدِ من با کسی که توی رابطه عاطفی قرار داری ، یا همکارت  یا هر کس دیگه حرف نزن !  با یه روز سکوت کردن اتفاقی نمیفته ، خودتو توی یه قرنطینه خودخواسته بذار ، بذار یه روز بگذره ، وقتی حس کردی حالت خوبه حرفتو بزن ، البته اگر همچنان حس کردی که لازمه بگی !

خیلی از اختلافهای شدید از همین نقطه شروع میشه ، کلماتی که در حالت عصبی و غیر طبیعی گفته میشه ، گاها از حافظه ها پاک نمیشه و منشا مشکلاتِ زیادی خواهد بود ، حالا یه روز حرف نزن ، چیزی نمیشه !

نظرات 6 + ارسال نظر
توسن یکشنبه 13 تیر 1400 ساعت 18:47

بنظرم وقتی میخایم نظر یکی رو درباره خودمون بدونیم همه اون چیزی ک با خودش نجوا میکنه رو بهتره اعصبانیش کنیم اونقد اعصبانی ک وقتی حرف میزنه خودش هم نفهمه قبل اینک بخاد فک کنه و ب خودش بیاد ما همچی رو میفهمیم

موافقم و قبلا هم مطلبی مشابه نوشته بودم، ولی گاهی توی عصبانیت حرفهایی گفته میشه که دیگه بعدا نمیشه جمعش کرد !

الی شنبه 12 تیر 1400 ساعت 12:51 http://manoman76.blogsky.com

(لبخند)بَک

ممنون از همراهیتون

الی جمعه 11 تیر 1400 ساعت 22:46 http://manoman76.blogsky.com

جدیدنا به این نتیجه رسیدم که هرچی عصبی باشم عصبی‌تر میشم :|
برای آروم شدن فقط باید آروم باشم :/ سختیشم همین قسمتشه :/

از کرامات الیِ ما چه عجب ! (لبخند)

الی جمعه 11 تیر 1400 ساعت 20:07 http://manoman76.blogsky.com

من حرف که نمیزنم هیییییچ! اطرافیانم هم میان خودشون رو روم خالی میکنن :))) در حالت عصبانیت، ناراحتی، خشم، و غیره!
تبدیل شدم به یک بمبِ ساعتی که هرآن ممکنه بترکه و همه چیز رو از دست بده

الی عزیز ، لطفا مواظب خودت و ما باش !
میدونم چی میگی ، امیدوارم که بتونی بری یه جای خلوت تا میتونی داد بزنی و مقداری ظرف و ظروف را بشکنی ! آروم میشی ! (لبخند)

scammer doll سه‌شنبه 8 تیر 1400 ساعت 22:51

نمیشه حرف نزد و سکوت کرد
من که باید حرفمو بزنم به کسی که نزدیک خودم میدونم تا آروم بشم

یه وقتایی شاید اینکارو میکنم ولی یادم نمیاد چه وقتایی!

بنظرم سخته وقتی از موضوعی ناراحتی تو خودت بریزی و سکوت کنی

میپذیرم که برای خانمها خیلی سخته ولی اصولا کارهای سخت ارزشمند هستند !
سپاس از همراهیتون

مسافر سه‌شنبه 8 تیر 1400 ساعت 22:44

گاهی وقتها لازم در موردش با یکی حرف بزنی!
اینکه اون طرف ظرفیتش داشته باشه و به حرفات گوش بده مهم! وگرنه موقع خوبی و خوشی که همه شنونده خوبین!

از دیدِ من هنگام عصبی بودن ، خوبه که به آرامش برسیم و همه فشارها را به طرف دیگه منتقل نکنیم ! ظرفیت طرفِ دیگه هم حدی داره !
سپاس از نظرتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد