بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

پنجشنبه گردی بلاگر !

یه سر به بازار تجریش و بازار قائم و مرکز خرید ارگ ، ناهار در فود کورت مرکز خرید ارگ و کمی پیاده روی در یکی از زیباترین خیابانهای دنیا ! روز خوب  و 5 شنبه خوبی بود ، روزتون رو خودتون بسازید و منتظر کسی نمونید !

https://lh3.googleusercontent.com/-dK0zEzEW0ew/YN3guQCniLI/AAAAAAAAF1w/86AWREWjhPYf4T57jsMVt5rNGOKdHy8AwCJEEGAsYHg/s0/2021-07-01.heic?authuser=0

https://lh3.googleusercontent.com/-p6XZCxuUG14/YN3gtkEc8dI/AAAAAAAAF1o/C7xFEZqjqGkun2wwnrSGZX3IRoYrbuhbQCJEEGAsYHg/s0/2021-07-01.jpg?authuser=0

نظرات 8 + ارسال نظر
توسن یکشنبه 13 تیر 1400 ساعت 18:52

بلاگر رفتی بالای چوب برق عکس گرفتی
جون من فیلماتم با گوشیت بگیر چرا اونا اینقد کیفیتش نابوده این اینقد خوبه

گوشی های موبایل توی نور بیرون خیلی بهتر و با کیفت تر عکس میگیرن ، البته شاید از 2 تا گوشی استفاده میکنم !

•_• یکشنبه 13 تیر 1400 ساعت 17:54

عکسا چه خوش آب و رنگن
میشه بگی از چه دوربینی استفاده کردی؟

گوشی میان رده سامسونگ

همنشین خوبان جمعه 11 تیر 1400 ساعت 21:48

ببین بلاگر در حد نظریه نیس واقعیه
در حالت عادی هم ( حتی بدون خوردن اونولیوان بزرگ موهیتو !) یک سوم اون پیتزا رو نمیخوردم
اما ، اما و اما !!!
اگه یه معجون پُر ملات دونفره رو به من بدن ، بی شک تنهایی همشو میخورم به هیشکی هم نمیدم

همنشینِ واقعیِ گرامی ، اون معجونی که شما میگی به اندازه یه پیتزای کامل کالری داره ، توصیه میکنم همون پیتزاتون را کامل بخورید و از معجون بگذرید !

lili پنج‌شنبه 10 تیر 1400 ساعت 23:09

سلام
امروز هم روز خوبی بود چون پنج شنبه نمیذاره بهمون بد بگذره. میگه حتما باید خوش بگذره تا من راضی بشم وبرم وتا هفته دیگه که میام اثراتش باشه. ازش متشکرم که تمام هفته ها میاد و بهمون خوش میگذره. امشب براش پیتزا رست ببف درست کردم و دارم کم کم بدرقه اش میکنم که صحیخ وسالم بره. ممنونم روز خوب ودوست داشتنی من.

سلام لی لی عزیز ، کجا بودی ؟ داشتم نگران میشدم ! هم پنجشنبه ایها به فکر هم هستند ، هر جا بودی 5 شنبه ها از حالِ خودت یه خبر بده لطفا.
5 شنبه خوبی بود و مثل همیشه شاد و پر از انرژی ، رست بیف ساندویچ و پیتزاشو دوست دارم و میدونم که دستپخت شما حرف نداره ، یعنی خب همه 5 شنبه ایها از هر نظر خوبن ! (لبخند)
ممنون که هستید و حس خوبِ یه همراهِ وفادار را منتقل میکنید .

همنشین خوبان پنج‌شنبه 10 تیر 1400 ساعت 22:12

بلاگر این سینی واسه یکنفر زیاد نیست
خداییش من اون لیوان موهیتو نعنایی رو بخورم دیگه تا ۳۰ دقیقه بعدش هیچی نمیتونم بخورم ،تازه بعدشم فقط نصف پیتزا شایدم :
ماتپل ها اسممون بد در رفته ، شما لاغرا که خیلی بیشتر ه اشتهاتون

این مواردی که شما مطرح کردید در حد نظر هست ، اگر در موقعیت واقعی قرار بگیرد معلوم نیست چه میکنید و چقدر از اون پیتزا یا موهیتو را میخورید !

scammer doll پنج‌شنبه 10 تیر 1400 ساعت 22:10

چه پنج شنبه ی قشنگی داشتین ...

ممنون از شما

بارون پنج‌شنبه 10 تیر 1400 ساعت 21:43

عه یه آدم شکمو نوشیدنی رو خیلی سریع خورده، معلومه گرما هم بی تأثیر نبوده..
حال و هوای بازار تجریش همیشه خوبه، امیدوارم خیلی زود همه بتونن با سلامتی و بدون ماسک و با خیال راحت بازار گردی کنن..

موهیتو بود و بسیار خنک ! نمیشد معطل کرد !
امیدوارم و ممنون از نظر شما

پریسا پنج‌شنبه 10 تیر 1400 ساعت 21:27

چه جالب! منم امروز اومدم روز خودم رو بسازم گفتم برم پیاده روی. بعد مسیرهای خلوت که میشد ماسک رو برداری همش میترسیدم یکی بهم حمله کنه و تو مسیرهای شلوغ هم با ماسک نفسم گرفت. خلاصه نیم ساعته برگشتم و کلی به خودم خندیدم

بازم خوبه ، نیم ساعتتون را ساختید و بعدش کلی خندیدید !
ممنون از نظرتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد