بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

با من !

با یکی از دوستان در حال حرکت به مقصدی بودیم و دیر شده بود ، کوچۀ یکطرفه ای بود که اگر از آن میرفتیم مسیرمان کوتاه تر میشد ، دوست محترم گفت از این کوچه برو ، بامن !

منظورش این بود هر چی شد و هر اتفاقی افتاد  و اگر جریمه شدی و ... مسئولیتش با ایشون !

یعنی اگر من در آن کوچه با عابر پیاده ای تصادف میکردم ، ایشون بجای من خودش را راننده معرفی میکرد؟ فکر نکنم !

من حرفش را نپذیرفتم و مسیر خودم را رفتم ، کمی دیر رسیدیم ولی من آرامش بیشتری داشتم.

این "با من" را زیاد شنیدیم ، حتما کسایی هم هستند که به شما گفتند فلان کار را بکن ، بامن ! ولی بهیچ عنوان زیر بار این قضیه نرید که او واقعا در قبال کاری که از شما میخواهد ، مسئولیتی میپذیرد ! اینجور آدما در نهایت خواهند گفت : حالا من یه چیزی گفتم ، شما چرا گوش کردی !

اصولا کسی که این حرف را میزند ، به فکر رسیدن به منافع خودش است تا شما ، توصیه میکنم هر وقت کسی از شما چیزی خواست که برای شما خطر آسیبی به همراه داشت و گفت "با من" تا جایی که میتوانید ازش دوری کنید !

نظرات 5 + ارسال نظر
الی دوشنبه 14 تیر 1400 ساعت 01:39 http://manoman76.blogsky.com

حالا شما رو نمیدونم ولی من گاها خودم مسئولیتِ تصمیماتِ خودمو زورم میاد گردن بگیرم و هی میندازم گردنِ این و اون :/ دیگه بقیه که هِچ -_-

پس میبایست مواظب الی باشیم که یه موقع نگه "اون با من"! (لبخند)

توسن میفرماید یکشنبه 13 تیر 1400 ساعت 19:21

تو انقد عاقل و جاذاب چرایی؟تالاپ تالاپ

میبینم که به هر دلیلی باز دوباره به زندگی برگشتی ! (لبخند)

توسن یکشنبه 13 تیر 1400 ساعت 18:55

اصلا این منطق بلاگریت منو کشته 43231

الان چی میتونم بگم؟!
سپاس بابت لطفتون

scammer doll یکشنبه 13 تیر 1400 ساعت 17:30

زود میزنن زیر حرفشون این با من گویان ها

موافقم ، میزنند زیرش !

بارون یکشنبه 13 تیر 1400 ساعت 13:10

همون طناب پوسیده و چاه و اینا..

باز طنابِ پوسیده بد نیست این حکایت هل دادن در چاهِ ! (لبخند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد