بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

بزور که نمیشه !

شما یه لیست خواسته ها داری و آنها را از طرفِ دیگه طلب میکنی خیلی هم خوب که حداقل میدونی چی میخوای ولی جهت اطلاع این فقط شما نیستی که خواسته هایی داری ، او هم یه همچین لیستی داره و بدنبال رسیدن به آنهاست !

نمیشه که انتظار داشته باشی که تمام موارد لیست شما تیک بخوره و او لیستش ناقص بمونه !

یه جاهایی هم بعضی موارد مطالبات با هم دیگه تناقض بنیادین دارند و نمیشه هر دو در آن واحد محقق و عملی بشن ، از دیدِ من اگر بیش از 50 درصد خواسته های هردو طرف برآورده بشن میشه ادامه داد ، وگرنه آب در هاون کوبیدن هست و تلاش بیهوده !

بزور هم نمیشه بگی من چون حساسم یا زود رنجم یا خیلی عاشقم یا هر علتِ دیگه ای ، شما فعلا خواسته هاتو بذار کنار و بیا به خواسته های من برس تا ببینیم بعدا چی میشه!

نظرات 3 + ارسال نظر
مبینا دوشنبه 14 تیر 1400 ساعت 01:11 http://idealist.blogfa.com/

چقدر قشنگ گفتین

سپاس از همراهیتون

توسن یکشنبه 13 تیر 1400 ساعت 19:00

اقای دکتر اصلا باید با این ادمای درون گرا چیکار کرد بعضی کاراشون خیلی رو مخ ادمه
دلمان بسب برای این وبلاگ و نوشته هایش تنگیده بود لازم ب ذکر است ک بگویم برای بلاگر ولی تنگ نشده بود

بسیار خوشحال و مسرورم !
ضمنا زنده ام !(لبخند)

توسن یکشنبه 13 تیر 1400 ساعت 18:57

خب من ادمیم ک هر خواسته ای از طرف مقابلم داشته باشم بهش میگم ک من میخام فلان کارو انجام بدی اما وقتی اون نمیگع و خودمم هرچی بهش میگم تو چ انتظاری از من داری نمیگه راح حل چیه اقای دکتر ؟؟

یعنی نمیخواد ادامه بده ، بزور که نمیشه !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد