بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

قدرتِ کاذب !

اینبار هنگام خشم دقت کنید ، یکی از چیزهایی که بهتون قدرت کاذب  میده عصبانیت هست !

وقتی  بحث آنچنانی شروع میشه و دو نفر بهر دلیلی درگیر میشن ،  این میگه من فلان کارو میکنم و اون یکی هم لیستی از بلاهایی که میخواد سر طرف دیگه بیاره را میگه ، حرفها یا کارهایی که در حالت عادی و با اندکی منطق و فکر به عواقبش ، هیچوقت گفته یا انجام نمیشد ، چون در آرامش توان انجام دادنشون از نظر روحی و جسمی وجود نداره ولی در عصبانیت ، چرا !

اون موقع واقعا هم این نیرو و توان را در خودتون حس میکنید که قدرت انجام هر کاری را دارید ، فقط وقتی که آروم میشد و به حرفهایی که زدید یا کارهایی که کردید فکر میکنید ، متوجه میشید عصبانیت چه قدرتی بهتون داده بوده ، قدرتی که گاه تا آخر عمر میبایست تاوان استفاده ازش را پس بدید !

لطفا اگر اینبار خشم آمد سراغتون ، همونجا بحث را متوقف کنید و یادِ این نوشته بیفتید !

نظرات 1 + ارسال نظر
الی چهارشنبه 16 تیر 1400 ساعت 19:35 http://manoman76.blogsky.com

آخ آخ عجبببب نیرویی میده لامصب -_-
من همیشه با شریک زندگیم دعوا میکنم کلییییی انگیزه پیدا میکنم واسه درس خوندن ولی وقتی آشتی میکنیم و اوضاع آروم میشه شل میشم باز :| چرا خب :|
البته در پاره‌ای از موارد بعد از دعوا بی‌حالی هم بر من غلبه میکنه ها :/

سپاس از انتقال تجربتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد