بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

عشق چیز خوبیه !

عاشق که باشی انگیزه داری !

مهر داری !

مهربونی !

دلت ظریف میشه !

به آدمای دیگه کمک میکنی !

همه چیزو قشنگ میبینی !

دلرحم میشی !

بدیها رو کم میبینی !

همش آسمونت آبیه ، اگه ابری هم باشه قشنگه !

میخوای پیشش باشی همیشه !

پیشش که باشی نمیخوای بری !

دوست داری تا صبح قدم بزنی ، دستاش وقتی باشه ، محکم میگیره و محکم میگیریش !

راه که میری ، انگار میون زمین و پاهات یه لایه ابر هست ، آسمون زیر پاهاته !

حرف که میزنید ، فکر میکنی داری شعر میشنوی ، با نظم و زیباتر از فروغ و سهراب !

لحظات را دوست داری بشرطی که آرومتر بگذره !

خلاصه حرف عشق و عاشقی که باشه ، 5 شنبه خودشو میرسونه !

6 ساعت تا عاشقیِ !

***

دارم اینو میخورم ، شام امشب بلاگر

https://s19.picofile.com/file/8437780618/IMG_%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B1%DB%B0%DB%B7%DB%B0%DB%B7_%DB%B1%DB%B9%DB%B0%DB%B7%DB%B0%DB%B2.jpg


دارم اینو گوش میکنم


***

شمع ها روشن شدن ، بوی عود پیچیده توی خونه ، انتظار داره میکشه عاشق رو ، چقدر سخته این دقیقه ها ، چرا اینقدر دیر میگذره ، نه؟ 5 شنبه ایها میدونن چی میگم ، نرم نرمک داره از راه میرسه ، با حس خوبش ، با آرامش ابدیش ، با خنده های زیباش ، با ذوقش از به آغوش کشیدن کسایی که 5 شنبه را با تمام وجودشون دوست دارن و منتظرشن ، مثل من ، مثل شما  ، مثل دستهایی که باز هستند و منتظر یه بغل سفت و محکم و طولانی و در حسرت هفته ای که دور بودن از هم  ، زودتر  بیا !

***

اینا کی هستند؟ خیلی خوب و خیلی خوب میشناسیدشون !

https://s18.picofile.com/file/8437786350/5ffdc4db28c6e.jpeg


نظرات 6 + ارسال نظر
سارا جمعه 18 تیر 1400 ساعت 16:02 http://15azar59.blogsky.com

فکر کنم آقا تختی و جناب فردین هستن

بله ، ممنون از همراهیتون

توسن جمعه 18 تیر 1400 ساعت 13:25

اون ک صدرصد جونیای تختیه اما اون خیلی اشناس ابروهاش مث فردینه اما اون ک سیبیل نمیذاشت میذاشت؟

سپاس از شما و اینکه بلاگفای بلاگر را هم میبینید !

lili پنج‌شنبه 17 تیر 1400 ساعت 15:05

سلام
امروز هم روز عزیزم اومد و برام شادی و زندگی اورد وچقدر زود پنج شنبه میشه.که اگر نبود شاید بهانه کمتری برای شادی داشتم ولی از چهارشنبه خوشحالم که داره میاد. از هفته قبل بهم سفارش ته چین مرغ و بادمجون داده بود منم با افتخار براش درست کردم. میگه خونه شما بهم خوش میگذره چه خوب که اونم ذوق اومدن داره و روز شماری میکنه. خدارا شکر

سلام و عرض ادب و احترام به هم پنجشنبه ای گرامی
وقتی پیام شما را در شب یا روز 5 شنبه میبینم ، به خودم میگم بی جهت نیست که این روز را انتخاب کردم ! وفاداری و محبت مفاهیمی هستند که بدون آنها نمیشه آرامش داشت !
لی لی عزیز ممنون از حس آرامشی که میدی.
سپاس از شما و مطمئنم که ته چین و بادمجونتون محشر شده .

بارون چهارشنبه 16 تیر 1400 ساعت 22:06

والا اینطور که شما نوشتی آدم دلش میخواد تمام دنیا عشقی بشه..

یا شاید هر روز 5 شنبه باشه ! (لبخند)

توسن میفرمایند چهارشنبه 16 تیر 1400 ساعت 21:55

اولش گفتم جلل خالق نکنه چیزی خورده تو سرش بعد تقویمو دیدم گفتم اهاااااااا

چیزی تو سر شما خورده که شاید حتی شک کردی به این قضیه ! بلاگر ممکنه دوست داشته بشه ! ولی غیر 5 شنبه ها عاشق نخواهد شد ، خیالتان راحت !

الی چهارشنبه 16 تیر 1400 ساعت 19:36 http://manoman76.blogsky.com

:/

اینو نمیدونم چی میشه !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد