بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

میجنگم تا بهش برسم !

وقتی زمین و زمان میگن نمیشه ، هم خانواده اون هم شما مخالفن ، چرا میخوای بجنگی؟ چقدر عمر و انرژی داری که میخوای با جنگیدن بهش برسی؟ باور کن با این همه سختی هم بهش برسی ، آنقدر اذیت شدید که سر کوچکترین ناملایمات یا مشکلات طبیعی زندگی حساسیت شدید نسبت به هم خواهید داشت و با هم درگیر خواهید شد !

از دیدِ من سراغ کسی برو که بدون جنگ و درگیری با خانواده خودت یا اون  به هم برسید ، همه آدمها نکات خوب و بد دارند و در یه برآیند کلی تقریبا 90 درصدشون نمره های نزدیک بهم میگیرند ، یعنی مثلا با X ازدواج کنی در جمع خوبی و بدیهاش با Y فرقی نداره ، یه چیزایی این داره که اون یکی نداره و برعکس !

نظر شخصیِ منه که ، به آب و آتیش زدن برای رسیدن به کسی که تصور میکنی میتونه شما را تا ابد خوشبخترین انسان روی زمین بکنه و با او همیشه و در هر حالی خوش و خرم خواهی بود  ، اشتباه محضه !

نظرات 4 + ارسال نظر
Sra شنبه 19 تیر 1400 ساعت 11:32

به‌نظر من کسی که دنبال جنگیدن هست توی این قضیه یه جای کارش می لنگه. چه مرد چه زن. اصرار بیش از حد و بی قاعده حتما یه داستان داره. یا کمبودی هست یا برای پوشوندن و درپوش گذاشتن روی چیزی

از دید من بیشتر هوس های کوتاه مدت یا افراط در احساس ، بدون در نظر گرفتن منطق میباشد.
در این جنگیدنها هدف زندگی نیست ، صرفا رسیدن به خواسته هست و بعد از رسیدن هم ، اتفاقا سرخورده میشن ، چون میبینند این همه تلاش و انرژی که صرف شده ، نتیجه ای جز یک زندگی معمولی نداشته !
این یه واقعیته که بعد از شروعِ زندگی نمیبایست توقع ادامه آن احساس قبل و راه رفتن روی ابر ها و رویاهای شیرین و دلتنگیهای ابتدای آشنایی و لحظاتِ خاص رویایی را داشت !
اونایی که این مطلب را میخوانند و میگن ، بلاگر ، ما و عشقمون را نمیشناسه و احساسِ بینِ ما با تموم زوجهای دنیا فرق میکنه و تا ابد همینجور لای ابرها میمونیم، لطفا بیشتر مواظب باشند ! (لبخند)

الی شنبه 19 تیر 1400 ساعت 09:58

چقد خوب گفتین!
چطور میشه مطمئن بود که ارزش واقعی کدومه؟

از دیدِ من تشخیص قطعی وجود نداره ولی این موارد میتونند کمک کنند : زمان ، تجربه (خودمان و دیگران) و نگاه متعادل حسی - منطقی به روابط عاطفی.
سپاس از همراهیتون

بارون جمعه 18 تیر 1400 ساعت 20:27

خوبه باز حوصله ی جنگیدن دارن..

جنگیدن رو نمیدونم ولی تلاش برای هر چیزی که ارزشمند باشه قابل تحسینه، حتی میشه گفت لازمه.

مسئله اینه معیار ارزشمند بودن برای ما گاه هوسه ، گاه یه احساس زودگذر ، گاه بی ارزشهایی به ظاهر ارزشمند ... چطور میشه مطمئن بود که ارزش واقعی کدومه؟

جان جمعه 18 تیر 1400 ساعت 16:50

بلاگر

بله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد