بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

تابستان و شب 5 شنبه ای !

سال پیش گفتم یه چیزی که از تابستون خوشم میاد میوه هاشه ، رنگارنگ و متنوع ، دوسش دارم و سعی میکنم تا قبل از اینکه تموم بشه و فصلش بگذره بهش برسم !

از گیلاس و تمشک گرفته تا آلبالو و هلو و سیب سبز ترش!

https://s18.picofile.com/file/8438090776/IMG_%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B1%DB%B0%DB%B7%DB%B1%DB%B4_%DB%B1%DB%B8%DB%B3%DB%B5%DB%B0%DB%B9.jpg


امشبِ قشنگ ادامه داره !

نظرات 2 + ارسال نظر
lili پنج‌شنبه 24 تیر 1400 ساعت 13:43

سلام
گذاشتن عکس سبد میوه به این قشنگی نشونه اینه که خوشحالید به خاطر اومدن پنج شنبه وجشن گرفتید. انصافا برای پنج شنبه عزیزمون هم باید سنگ تموم بذاریم واز هیچ خوشی و زیبایی دریغ نکنیم به حدی که انرژی اون تا پنج شنبه دیگه برای کل هفته بمونه. من که اعتقاد دارم.
ممنون پنج شنبه عزیزم . شینسل مرغ با سس گوجه خانگی برای توست چون خودت گفتی میخوای.

سلام لی لی عزیز و مهربون و دوست داشتنی
نکنه 5 شنبه یه سری اینجا ناهار میخوره و یه سری هم میاد اونجا؟ (لبخند) سس گوجه خانگی خیلی خوب میشه ، یه بار خیلی وقت پیش خوردم ، خوشبحال 5 شنبه با این طرفدارای با محبت.
اگه تونستی دستور سس گوجه خونگیتون را بنویسید که من و همنشین های محترم هم استفاده کنند.
سپاس از شما و ممنون برای حضور همیشه خوبتون

scammer doll چهارشنبه 23 تیر 1400 ساعت 22:21

وای قلبم ... وای
به معنای واقعی دهنم آب افتاد
بلاگر بدجنس

یعنی بخوام میوه هم بخورم و همنشین های مهربان را در جریان بگذارم ، بدجنسم؟ (لبخند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد