بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

پنجشنبه و قرنطینه !

پنجشنبه میگه پیش بلاگر راحت میرم ، میدونم همیشه ماسک میزنه و فاصله را رعایت میکنه !

میگم مگه روزها هم بیماری میگیرند؟ میگه نه ، ولی خوشمون میاد ادای آدما رو دربیاریم ، بعد هر هر میخنده !

امروز خونه را جارو برقی و طی کشیدم و گردگیری کردم ، بعد به پیشنهاد 5 شنبه ناهار جوجه کباب ترش با کته خوردیم و البته این تنها قسمتی از کارهای امروز بود که 5 شنبه اونم فقط در خوردنش  بهم کمک کرد ! (لبخند)


https://s18.picofile.com/file/8438124534/IMG_%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B1%DB%B0%DB%B7%DB%B1%DB%B5_%DB%B1%DB%B2%DB%B5%DB%B0%DB%B2%DB%B9.jpg


دلم میخواست الان توی یکی از اون آلاچیق های رستورانهای جاده چالوس بودم و صدای رودخونه و یه چایی تو استکان کمر باریک و چند تا خرما و یه ظرف آجیل و پاهامو دراز کنم و سرمو به پشتی تکیه بدم و آرامش !

***

دیدم 5 شنبه بلند شد ، خوشحال شدم ، گفتم میخواد واسه شام یه تکونی بخودش بده ، بعد دیدم نه... این آهنگ را شنیده واسه اون بلند شده !

***

شام دیگه موندم چی درست کنم ، پنجشنبه میگه دیگه زحمت نکش یه پیتزایی چیزی سفارش بده میخوریم ! یعنی اشک تو چشام جمع شد از این فداکاریش ! میگم به نظرتون من یه نیشگون از این 5 شنبه بگیرم دردش میاد؟

***

آدما گاهی پیش خودشون تصور میکنن فلان کار را بکنند خوبه و هر کی هم بیاد و بگه به این دلیل و اون دلیل کارت اشتباهه ، گوش نمیدن و انجام میدن ، زیاد عصه نخورید ، همونایی هم که آمدن و میگن اون کارو نکن و شما زیر بار نمیری و اون کارو میکنی ، از کجا میدونن اون کار اشتباه بوده؟ تنها یه راه داره ،اونم  اینکه خودشون هم اون کار را کرده باشن و تجربه داشته باشن !حالا شما هم تجربش کن ، حرف حساب و تجربه که تو گوشتون نرفت ، انجامش بده و دهن .... که شد، شما هم میشی یه با تجربه که یه روزی به یکی میگی فلان کارو نکن و او هم گوش نخواهد داد و این دور ادامه داره !

نظرات 4 + ارسال نظر
بارون پنج‌شنبه 24 تیر 1400 ساعت 19:58

پنجشنبه در قرنطینه هم باشه یجورایی خوشه.. آفرین بهش..

پنجشنبه همیشه خوشه ، از همینشم خوشم میاد !
ممنون از همراهیتون

همنشین خوبان پنج‌شنبه 24 تیر 1400 ساعت 16:58

۵ شنبه یه روز هفته رو مهمونه ازش میخوایید کارم بکشید ؟

هفته ای یه روز تا آخر عمر میدونید چند روز میشه؟ ضمنا 5 شنبه مهمون نیست ، عزیزِ دله ، حالا فرضا بخوایم کار هم بکشیم ازش ، فکر میکنی اونم بلند میشه کار میکنه؟!

scammer doll پنج‌شنبه 24 تیر 1400 ساعت 15:28

خوشبحال پنجشنبه شما
پنج شنبه من کسل یه جا نشسته ...غذاش یخ کرده ..انرژی نداره

پنجشنبه هیچوقت کسل نیست ، چشماتونو پاک کنید ، شادی رو میبینید توش !
سپاس از بودنتون

lili پنج‌شنبه 24 تیر 1400 ساعت 15:09

سلام .سس گوجه خونگی
4 عدد گوجه.نصف فلفل دلمه. 3 حبه سیر.1پیاز کوچک.2ق سرکه.2ق ابلیمو.1ق رب گوجه. 1 ق مربا خوری شکر.2 ق روغن نمک.فلفل سیاه.اویشن.فلفل قرمز.پاپریکا به اندازه کافی.
گوجه وبقبه سبزیجات را خرد کرده و با حرارت کم میپزیم اصلا اب اضافه نمیکنیم. وقتی پخت وکمی سرد شد با گوشتکوب برقی خوب پوره میکنیم. رب و ادویه ها را کمی با روغن تفت میدیم و پوره گوجه را اضافه میکنیم. وسرکه وشکر را ریخته با شعله کم حدود یک ربع بپزد وکمی غلیظ شود. در اخر ابلیمو را اضافه می کنیم. خانواده ما که خوششون اومد. امیدوارم شما هم خوشتون بیاد.
راستی پنج شنبه گفت فقط خونه شما و بلاگر خوش میگذره.
سپاس.

واو ... حتی دستور غذایی 5 شنبه ایها هم با بقیه فرق میکنه ، ممنون از شما و لطفی که کردین بسیار کامل و گویا بود ، هفته آینده حتما درستش میکنم ،و مطمئنم خوشم میاد ، زیاد به حرف این 5 شنبه شکمو اعتماد نکن ، اون بار میگفت زرشک پلو با مرغ لی لی حرف نداره ! (لبخند)
ممنون از شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد