بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

رویای ذهنِ ما !

میشه یه رویای قشنگ داشت و به اینکه واقعی میشه یا نه فکر هم نکرد ، خیلی وقتا ما درون ذهنمون زندگی میکنیم و آنجا میتونیم به دست نیافتنی ها برسیم. حتی اون موقعی هم که واقعی لذتی میبریم در حقیقت این ذهنِ ماست که اون لذت را درک میکنه.

رویا های زیبا بسازیم و ساعاتی از زندگیمون را آنجا زندگی کنیم !

نظرتون با یه تور یا سفر رویایی به سواحل ... . و یه تعطیلات عالی با کسی که دوسش دارید ، بدون نگرانی از بیماری و همه گیری  ... چیه؟ میشه همین الان هم رفت ، خب ، من برم چمدونامو ببندم ، دمپایی و مسواک یادتون نره !

نظرات 2 + ارسال نظر
توسن سه‌شنبه 29 تیر 1400 ساعت 01:11

بهراد درست میگی من اشتباه میکنم نباید بخاطر ی احساس این کارو بکنم حالم خوبه خخخ

خوشحالم

توسن دوشنبه 28 تیر 1400 ساعت 22:55

ینی ماهم میخای ببری
میشه تا پنج شنبه طول بکشه یجوری راضیت کنم قرمه سبزی درست کنی

گفتی ما ... یه لحظه وحشت کردم ، حساب کن میبایست یه قطار دربست را کرایه کنم ! (لبخند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد