بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

فقط یه لقمه !

وقتی میدونی آخر شب چی میشه و قراری داری که هیچ چیز نمیتونه بهمش بزنه ، حس خوبی دارم ،  شام مرغ سوخاری با سیب زمینی سرخ کرده گذاشتم  ، برا 5 شنبه  هم نگهداشتم ، معمولا وقتی میاد تعارف میکنه میگه تو قصر روزها یه چیزی خوردم ، نه مرسی و از این حرفا ، آخرش هم میگه ولی واسه اینکه دلتو نشکونم فقط یه لقمه میخورم ، از این جمله "فقط یه لقمه میخورم" بسیار بترسید ! کسی که میگه نه ، نمیخورم و سیرم و فقط یه لقمه ، غذای 2 نفرو میخوره ! (لبخند)

دارم اینو گوش میکنم


شام امشب بلاگر


***

یه حرفایی را نگو ! نگو بی تو نمیتونم زندگی کنم ! اگه یه روزی تونستی و اتفاقا بدون اون تونستی بهتر زندگی کنی ، دیگران را نمیگم ، به خودت چه جوابی داری بدی؟

متعادل باش ، از اولش تا آخرش ، حداقل با خودت به مشکل بر نمیخوری !

***

مواظب بودی یک ریال بیخود خرج نکنی ، خیلی هم خوب ، حالا با این پولایی که نگهداشتی چند تا ویلا میتونی بخری؟ چند تا پورش؟ نمیگم به فردا فکر نکن ولی امروزت چی پس؟ مگه امروز همون فردای دیروزت نبوده؟  از دیدِ من ، جوری زندگی کن که هم امروز رو داشته باشی و هم  فردا رو !

***

مردها زن نمیگیرن ، مهر نمیکنن ، زندگیشون را تغییر نمیدن و خودشونو درگیر نمیکنن که بعدش بیان به زنشون مثلا خیانت کنن ، رهاش کنند ، تنهاش بذارن ، به زندگی بی تفاوت بشن  و ... ، ببینید بعد ازدواج چی تغییر میکنه که اونا هم تغییر میکنند ؟!

***

وقتی همه چیز خوبه ، یعنی تعادل برقراره ، بیشتر مواظب باش ! چیزی را تغییر نده ، همون راهی که میرفتی رو ادامه بده ، تغییرش بدی ، حتی به ذهنیت خودتون به سمت بهتر شدن ، ممکنه  تعادل بهم بخوره ، قبلا هم گفته بودم ، چرخی را که خوب داره میچرخه ، باهاش کاری نداشته باش !

***

به دوستم گفتم ، همه دنیا یه طرف ، تو هم همون طرف ، اولش گفت ممنون ولی بعد چند ثانیه حمله کرد طرف من ! آحه چرا ؟ یعنی 2 کلمه از صمیم قلب هم نمیشه به دوستت بگی؟! (لبخند)

نظرات 3 + ارسال نظر
توسن پنج‌شنبه 14 مرداد 1400 ساعت 00:24

پنج شنبت مبارک
.
زدی دوست بدبختتو بردی برج میلاد بعد پرتش کردی پایین من بودم با قمه میوفتادم دنبالت

ممنون از شما
لبخند

توسن چهارشنبه 13 مرداد 1400 ساعت 20:16

منم هیچ وقت نمیگم بیتو نمیتونم زندگی کنم میگم تو باشی زندگیم قشنگ تره اما اگر نشد خاطرات خوبی با هم داشتیم

بسیار منطقی و از دیدِ من درست !
ممنون از نظر شما

بارون چهارشنبه 13 مرداد 1400 ساعت 19:11

حالا شما به اندازه 3 نفر غذا درست کن که راحت اون «یه لقمه» رو بخوره، طفلک رو معذب نکنید، همش یه لقمه هستااا..

بارون خطرناکی ! حس میکنم دقیقا از اون افرادی هستی که میگی ... نه نه نه اصلا نمیخورم ، میل ندارم ، مرسی ، حالا که اصرار میکنید یه لقمه میخورم و گفتن این جمله مساویست با ...! (لبخند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد