بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

صبحانه پنجشنبه ای !

پنجشنبه بلند شده میگه صبحونه چی داریم؟! بهش میگم کله پاچه با سنگک کنجدی تازه ، مربای بالنگ و عسل طبیغی با کره محلی و  تخم مرغ عسلی ونون بربری داغ با چای دارچین بعدش هم یه لیوان آب پرتقال تازه سرو میشه، میگه خوبه،  پس بیار بخوریم ، خیلی  گشنمه ! خندم گرفت ، این پنجشنبه یا خیلی سادست  یا خودشو به سادگی میزنه !

گفتم عزیزم من یه قهوه تلخ خوردم  ، نون تست روی  اُپن  هست  و پنیر هم تو یخچال ، از خودت پذیرایی کن !

میگه یعنی واقعی نبود اون صبحانه رویایی؟  گفتم داشتم آرزوهامو میگفتم ،  اینجا خونه هستا ، هتل 5 ستاره UALL  نیست که ! میگه خیلی بدی ، اشتهای آدم رو تحریک میکنی ،  بعد میگی نون تست با پنیر بخور !

فعلا پنجشنبه داره غر میزنه ! (لبخند)

***

آدمها  از خواسته های خودشون نمیگذرن ،  میبینی همش درگیری؟ ، بحث دارید؟ ، کسی هم کوتاه نمیاد ، قبل از ادامه بحث و جدل ، بشین فکر کن در مقابل چیزهایی که ازش میگیری ، شما هم به خواسته های او توجه میکنی ؟ یعنی شما هم متقابلا خواسته های او را برآورده میکنی؟ همش به این فکر نکن که خودت چی میخواستی و چقدر به اونها رسیدی ، به خواسته های او هم فکر کن و ببین اون کجای رسیدن به خواسته هاش هست !

از دیدِ من ، یکی بیشتر از اون یکی دریافتی داره و علتِ بحث های تمام نشدنی مابینتون هم همینه  !

***

ناهار فردای بلاگر

***

پنجشنبه میگه بریم بیرون یکم پیاده روی ، میگم بذار یکم هوا خنک تر بشه هم بریم قدم بزنیم هم یه پیتزا برای شام مهمونت کنم ، میگه چشم ! یعنی من موندم این 5 شنبه چرا اینقدر حرف گوش کنه ! بهش میگم خب حالا تا اون موقع لطفا کمک کن یخورده سالن را مرتب کنیم ، میگه بلاگر من خستم ، مثلا آمدم مهمونی ، شب میبایست برم ، دلت میاد؟  چی بگم دیگه ،  از دیدِ من چشم گفتن وقتی ارزشمنده که خلافِ میلتون هم باشه و بازم گفته بشه !

***

شام امشب بلاگر شامل :  لیونر آندره + نان باگت+گوجه+سس خردل ملایم

https://s19.picofile.com/file/8438994700/IMG_%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B1%DB%B0%DB%B8%DB%B0%DB%B5_%DB%B2%DB%B0%DB%B5%DB%B6%DB%B2%DB%B7.jpg

نظرات 2 + ارسال نظر
سارا پنج‌شنبه 14 مرداد 1400 ساعت 21:00 http://15azar59.blogsky.com

پس خیارشور و کاهوش کجاست؟؟

معذرت میخوام ، الان میارم براتون ! (لبخند)

بارون پنج‌شنبه 14 مرداد 1400 ساعت 13:40

هر چه بیشتر به خواسته های بقیه توجه کنی دریافتی خودت کمتر و کمتر میشه تا جایی که میشه وظیفه ات، گاهی به هر دلیلی خودمون باعث نادیده گرفتن خواسته هامون میشیم،
شاید تنها راه حل اینه که تعادل داشته باشیم همون چیزی که شما همیشه تاکید دارید..

پنج شنبه این هفته مظلوم واقع شد واسه همینه غر میزنه، البته که حق داره..

عقیده دارم تعادل با وجدانِ آدمها سازگاره .
حس میکنم خودتونو جای 5 شنبه گذاشتید و حس کردید با احساسات صبحونه ای شما بازی شده ! (لبخند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد