بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

پناهگاه مردان !

در اکثر مواقع صحبت از اینه که مردها به زنها ظلم میکنند ، دست بلند میکنند ، حرفهای بی ربط میزنند ، زور میگن و ... ، کلا به نسبت خانمهابیشتر موارد منفی دارند ، منظورم در زندگی مشترک هست.

سوالِ من اینه ، یعنی هیچ زن مشکل داری وجود نداره؟ کسی که تعهدش را زیر پا بذاره ؟ بخواد زور بگه؟ آزار روحی برسونه؟

برای خانمها انواع و اقسام پناهگاه وجود داره ، خانه پدر و مادر ، دوستان ، حتی پناهگاه های مخصوص (بهزیستی) ، آیا پناهگاهی هم برای آقایان مورد ظلم واقع شده وجود داره؟ آیا اگر مردی با تمام منطق حرف زد و از طرف دیگه مکررا" بی منطقی شنید ، اگر بواسطه مهریه یا حضور فرزندان سکوت کرد و رنج و ناراحتی را در درون خودش ریخت ، به کجا پناه ببره؟

آقایان معمولا مشکلات داخلی خودشون را (برعکس خانمها) به دوستان یا حتی بستگان نزدیک هم نمیگند و در درون خودشون نگه میدارند و این باعث میشه وقتی درهای  منطق را بسته میبینند ، گاه از روشهای غیرمنطقی یا غیر قابل قبول استفاده کنند .

از نظر من ،  متاسفانه در اجتماع صرفا این برخوردهای بدون منطق(فیزیکی) آقایان دیده میشه و دیگه کسی نمیپرسه  ، چی شد که به اینجا رسید و اصل ماجرا نادیده گرفته میشه.

شاید اگر فیزیکِ بشر به نحوی بود که از نظر توانِ بدنی ، خانمها برتری داشتند ، دنیا پر بود از پناهگاه برای مردان آسیب دیده !


نظرات 6 + ارسال نظر
ونوس چهارشنبه 20 مرداد 1400 ساعت 08:28 http://shakibajoon90.blogfa.com

همینطوره .. من بطورنادری با همچین اقایی برخورد کردم وواقعا متعجب شدم و وواقعا بعضی اقایونی که از خوبی شون سو استفاده میشه رو دیدم

سپاس از همراهی و نظر شما

نرگس سه‌شنبه 19 مرداد 1400 ساعت 21:22 http://narges1370m.blogfa.com/

اینجا ایران به مرداظلم میشه مردا درسته شادخشن باشن اماخیلیاشون احساسی ترازدختران نیازبه توجه محبت دارن گاهی نیازدارن خودشون لوس کنن نازشون بکشی. .اما خوب گاهی باهاشون زیادسردبرخوردمیشه. یاهستن فک میکنن هرچقدبی محلی کنن سردی کنن بیشتراقامیره سمتشون

از دید من اصولا کسی که رفتارِ مردانه داشته باشه حتی با سردی هم دنبال کسی نمیره !
یه رابطه متعادل تو ذهنش هست.
سپاس از نظر شما

توسن سه‌شنبه 19 مرداد 1400 ساعت 20:39

اصولا مردایی ک ب کسی میگن ی جورایی خاله زنکن
ولی خیلی ناژ ناژین گوگولیاااااا دیلیم بیراشون سوخت اخییییییییی ناژیییییییی

لبخند - ممنون از همدردیتون!

Sra سه‌شنبه 19 مرداد 1400 ساعت 10:45

قبول دارم این صحبت رو. مردها با وجود ظاهر گاها خشن، درون دیگری دارند. یاد فیلم هالک می افته آدم. و گاهی واقعا پناهی ندارن. از لحاظ روحی مقصودم هست

سپاس از همراهی و دیدگاه واقع بینانه شما

بارون دوشنبه 18 مرداد 1400 ساعت 15:49

این موارد اصلا ربطی به جنسیت خاصی نداره، واقعا چه پناهگاهی می‌تونه به روح آسیب دیده و زخمی یه انسان کمک کنه؟ در نهایت اون روح تا همیشه زخمی می مونه و این وسط خیلی چیزها قربانی میشه.
آقایون عموما از صلاح زشتی مثل دست بلند کردن و توهین استفاده میکنن و خانمها هم از صلاحی به اسم زبون که در بعضی موارد از نیش مار هم بدتره، هیچکدوم انسانی نیست اما استفاده میشه، کاش بجای امدادهای بعد از زلزله و دنبال پناهگاه بودن، آدمها( چه مرد و چه زن) اول تکلیفشون رو با خودشون روشن میکردن بعد وارد یه رابطه و زندگی مشترک بشن.
یه آدمی که خودش هم نمیدونه از زندگی چی میخواد و یا مشکلات روحی و روانی داره چرا باید به فکر تشکیل زندگی مشترک باشه؟
وقتی یه چیزی خراب شد دنبال مقصر گشتن و ظالم و مظلوم بودن چه اهمیتی داره؟ به نظرم اصلا درست نیست که بگیم زن ها مظلوم شدن و مردها پناهگاه ندارن و ...

درست هست ، بالاخره میبایست این بحث باز بشه و در این رابطه صحبت بشه !
مردی که از کنترل خارج میشه ، همیشه مشکل روانی و روحی نداره ، از ناچاری دست به رفتارهای بی منطق و غیر قابل قبول میزنه ، البته در هر حال برخورد فیزیکی اشتباهِ وحشتناکیه و به هر علتی محکومه ، اما در نظر نگرفتن عوامل و دلایل آن هم باعث میشه این رفتار وجود و ادامه داشته باشه .
اگر مردی توسط یه زن کتک بخوره کسی بهش توجه نمیکنه ولی برعکسش باعث میشه همه طرفدار اون زن باشن !
سپاس از همراهی و نظر شما

scammer doll دوشنبه 18 مرداد 1400 ساعت 13:27

من میگم پناهگاه مردها مادرشون هستن ... مثلا وقتی زنش دعواش کرده و زورش نرسه میره مادرش رو میاره

معمولا به کسی نمیگن ، حتی مادرشون ، البته هستند مردهایی که این صفت را ندارند و مشکلاتِ درونی زندگیشون را به همه میگن ، از دیدِ من مردان قوی اینکارو نمیکنند.
ممنون از همراهیتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد