بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

دوست داشتن ، شاخ و دم نداره !

داری باهاش زندگی میکنی ، میون این همه آدم شما ها همدیگه را انتخاب کردین ، صبح میره سر کار و بعدازظهر میاد خونه ، برات وقت میذاره ، به خواسته هات توجه میکنه ، چتر حمایتش رو سرته ، احساس نمیکنی تنهایی  ، چیزایی را که دوست داری را برات فراهم میکنه ، حتی بیرون که میرید ، آنجاهایی میرید که بیشتر شما علاقه دارید نه خودش ، به خانواده ها احترام میذاره ، رابطه خوب و قابل قبولی داره ، حالا گاهی هم عصبانی میشه ، زندگیه دیگه ...

وقتی داری باهاش بحث میکنی ، نکوب تو سرش که چرا دیگه برام گل نمیخری ، حرفهای عاشقانه مثل اول نمیگی ، تا صبح پای تلفن باهام حرف نمیزنی و ... خب این کارها را داره یه جور دیگه و بهترش را برات میکنه ، دوست داشتی بجای این کارا صبح تا شب بهت میگفت عاشقتم و دوست دارم  ، ولی به فکر زندگیش نبود؟ کنارت نبود؟

خب دوست داشتن همینه دیگه ، شاخ و دم که نداره !

نظرات 2 + ارسال نظر
lili چهارشنبه 20 مرداد 1400 ساعت 14:05

سلام
شدیدا اعتقاد دارم که محبت ظاهری وکلامی بعد از چند سال عمیق ودلی میشه و تماما توی رفتار نمایانه. اگر جوانان امروز به این باور برسند که تمام رفتار مرد وزن برای هم فقط به خاطر همون عشقیه که به هم داشتند و شاید دیگه زبانی نباشه ؛ دنیا گلستان میشد.حتی یه آشپزی ساده زن از عشقه. یا توجه به نیاز خانواده از طرف مرد فقط از عشقه.پس اگه ضعفی هم هست کمرنگ ببینیم. سپاس از شما.

سلام و عرض ادب و احترام به هم پنجشنبه ای گرامی
من هم موافقم که درک واقعیت ها و تفاوتهای زنانه و مردانۀ طرفین ، باعث نزدیکی بیشتر بهم میشه.
سپاس از همراهی و نظر خوبتون

بارون چهارشنبه 20 مرداد 1400 ساعت 12:50

یعنی اونوقتا که گل خریدن و حرفهای عاشقانه و ... بود شاخ و دم داشت؟ حتما داشته دیگه..
درسته..
حالا گاهی واسه اینکه بهانه دست همدیگه ندن یه شاخ و دمی هم این وسط اضافه کنن اشکالی ندارد که..

شاخ و دمش همون کارهایی که مرد میکنه ولی به چشم زن نمیاد ، خوبه که خانمها تلاش همسرشون را برای گذرانِ خوبِ زندگی بعنوان گفتن کلامی و ابراز عشق رمانتیک بپذیرن و ببینند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد