بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

حوصلت سر رفته؟

پیشنهاد های بلاگر :

1- پیاده روی و سر زدن به نزدیکترین پارک

2- دیدن یک فیلم خوب - بستگی به علاقتون داره

3- بحث نکردن با نزدیکانتون !

4- به چیزای خوب فکر کردن - چشماتون رو ببندید و به حالت نشسته به یه ساحل شنی و هوای خوب و این حرفا فکر کنید !

5- یه غذای خوب درست کنید ، مثلا قورمه سبزی ، لوبیا پلو ، مرغ کاری یا هر چی که دوست دارید ، غذای خوب حال آدم را خوب میکنه !

6- به کسی که حس خوبی بهش دارید زنگ بزنید (ترجیحا دوست قدیمی) و یخورده غیبت کنید ، این روش تو خانمها خیلی خوب جواب میده ، توصیه میشه تخمه کدو یا آفتابگردون هم نزدیکتون باشه !

7- با خرد کردن اعصاب دیگران و نزدیکانتون میتونید اعصابِ خودتون را آرام کنید ، فقط مواظب باشید طرف میزان تحملش بالا باشه وگرنه ممکنه نتیجه عکس بده !

8- بستنی ، فالوده ، معجون و اگر هیچکدوم نبود چای نبات هم میتونه بهتون کمک کنه.

9- اصلا و اصلا به خاطرات گذشته برنگردید و بهش فکر نکنید ، حتی به خوباش ، چون دلتون میخواد و با این اوضاع فعلی تکرارش ممکن نیست !

10- وبلاگ بلاگر را دنبال کنید تا روشهای نوین رفع بی حوصلگی را آموزش ببینید !

11- یه فنجون قهوه ترک بریزید و به برش گردونید ، با اینکه من قبول ندارمش ولی برای وقت گذرونی خوبه ! تصویر یه ...افتاده ! اون تصویر اژدها باشه یا فرشته برای من فرق نمیکنه ، بهش میگم برو باهاش خوش باش ، فقط آرامش منو بهم نزن !

12- نون خامه ای نقش موثری در آرامش افراد استرسی بازی میکنه ، رولتِ خامه ای هم تقریبا همون کار رو میکنه ، به نزدیکترین شیرینی فروشی مراجعه و این نسخه را تهیه نمایید ! هر وقت حس کردی به نون خامه ای و چای میل نداری ، حتما به یه روانپزشک مراجعه کن ، حالت اصلا خوب نیست !

13- با قلقلک مشکل داری؟ بجای خندیدن لگد میزنی و برخورد فیزیکی میکنی؟ مشکل داری عزیزم ، مشکل از حوصله نیست ، مشکل عصبی داری !

14-مقداری زغال اخته ، تمشک ، شاتوت و یه فال گردو تازه بذارید پیشتون و ببینید حوصلتون سر جاش میاد یا نه ؟ اگه نیومد برید به راه حل مورد 12 !

15- زجر دادن دیگران ، حس خوبی بهتون میده؟ به من که اصلا نمیده !  الان 5 شنبه داره این نوشته ها رو میخونه و میگه متخصص شکنجه روحی هستی ! بهش میگم من دارم راهکار برای رفع بی حوصلگی میدم ، میگه نه ، داری زجر کش میکنی ! نمیدونم 5 شنبه جان چی میگه ولی واقعا و صمیمانه دارم به دیگران کمک میکنم که به آرامش برسن ! (لبخند شیطانی!)

16- کاسه بشقاب چینی لب پر یا بدرد نخور دارید؟ برید یه جای خلوت و بکوبونید به دیوار ، اینم کمک میکنه ...من همینجور دارم سعی میکنم کمک کنم !

17- از کسانی که یجور به شما وابسته هستند و بخاطر اون وابستگی هر حرفی ، حق یا ناحق بزنید ، شما را محق میدونند را پیدا کنید و شروع کنید به حرف زدن ، با تایید حرفهای شما توسط آن پاچه ... ها ، شاید حوصلتون برگرده !

18- توی ذهنتون به روشهای انتقام از کسی که با او مشکل دارید فکر کنید .... الان حسِ بهتری دارید؟چطوری خطرناک؟  اگر دارید هنوز داری این خط را میخوانی نشون میده که حتما میبایست  یکی از اون لباسهایی را تنتون کنند که از پشت آستینهاش را بهم میبندند !

نظرات 9 + ارسال نظر
سارا پنج‌شنبه 21 مرداد 1400 ساعت 22:14 http://15azar59.blogsky.com

کیک درست کنیم و برای اولین بار با فوندانت دیزاین کنیم اونم کیک مشکی

مواد کوکی شکلاتی که بجای ۲ قاشق اب ولرم یه لیوان بزرگ شیر توش ریختیم و در حد لالیگا مایع شده را بریزیم تو قالب کیک ببینیم چی بدست میاد اخهههه چرااااا باید اب ولرم رو شیر ببینم اونم یک لیوان ؟؟؟؟؟!!!!!!!!

زیور الات رزینی درست کنیم و هی بزاریم تو گروه و پز بدیم و بگیم وقت نداریم سفارش قبول کنیم (چون توقع دارن بدون پول براشون درست کنیم )

بشینیم فکر کنیم ببینیم چجور میشه یه سرقت مسلحانه خفن انجام داد و پولدار شد

یعنی سارا را ول کنی میخواد همش کیک درست کنه ، خیلی هم خوب ، اگه علاقه داری و حوصلتون را سر جاش میاره ، عالی هم هست ، ضمنا هر چی کیک درست کردی و عکسشو گذاشتی عالی بوده ، البته ظاهرش ، طعمش را نمیدونم ، از کیک هایی که توش گردو داره خوشم میاد.
***
گزینه 7 و 15 به رفتارهای شما میخوره ، منم گاهی اینجور سر حوصله میام !
***
آخری را من نیستم (حداقل خصوصی پیام میدادی ! )

توسن پنج‌شنبه 21 مرداد 1400 ساعت 21:15

یادم باشه این دو چیزو هیچ وقت ب شریک زندگیم نگم
اینک از مارمولک بشدت میترسم و دقیقا کجام قلقلکیه وگرنه بیچاره روزگارم

شریک زندگی؟ خانمها اصلا به همچین چیزی اعتقاد دارند؟ نحوه شراکت شما به این شکله : همه چیز او مال منه و همه چیز من مال خودم !

توسن پنج‌شنبه 21 مرداد 1400 ساعت 21:11

به صرفه هست اما نمیشه تززینش اونجوری ک سلیقته بکنی بعد با شوق ازش عکس بگیری بذاری تو اینستا بعد کلی بهت پیام بدن وای چقد خوشگله و پز بدیم ک

از اون خنده آخرش معلومه هنوز حتی همین کار را هم نکردی و امیدواری در آینده بتونی به اون مرحله برسی !

توسن پنج‌شنبه 21 مرداد 1400 ساعت 20:46

خخخ نیازی ب رفتن ب شیرینی فروشی نیست
دیگ رولت و نون خامه ایو همه بلدن درست کنن
مخصوصا وقتی خودت برای رولت از کیک شکلاتی درست کنی ژووون چ چیزی از اب درمیاد حیف ک شبه فردا درست میکنم

میبینم که حوصلتون سر جاش آمد ! امیدوارم یه عالمه مواد را حروم نکنی و بعد متوجه بشی میرفتی سر کوچه ، نیم کیلو شیرینی میخریدی بهتر و به صرفه بود !

توسن پنج‌شنبه 21 مرداد 1400 ساعت 20:31

این فشار های روانی تا کی بالاگر
با نون خامه ای شوخی نکن میام براتاااا
تازه هم جکی چان دیدم ی نفر لازم دارم تمام حرکتارو روش پیاده کنم

یعنی یه جورایی منو یاد سارا میندازید !
میخوام بی حوصلگیتون درست بشه ، دارم راهکار میدم ، آیا این اشکالی داره ؟

Sra پنج‌شنبه 21 مرداد 1400 ساعت 19:56

3 و 9 خیلی خوبه. بقیه شون هم

ممنون از نظر شما

توسن پنج‌شنبه 21 مرداد 1400 ساعت 19:54

بستنی و فالوده ام با خودت
غیبتش با من

حدس میزدم اینجور بشه !

مسافر پنج‌شنبه 21 مرداد 1400 ساعت 19:49 http://Darhavaliman.blogsky.com

جدیدا فیلمها هم حوصله سربر شده:/

بستگی به انتخاب شما داره !
بالاخره میتونید یه فیلم پیدا کنید که 2 ساعت شما را از این دنیا جدا کنه !

توسن پنج‌شنبه 21 مرداد 1400 ساعت 19:45


با شیش و هشت بدجور موافقم
ده ک از همش بهتره

واو ... موفق میشی ، فقط ادامه بده ! (لبخند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد