بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

آب فروشی !

جدیدا دیگه برای پختن خیلی از غذاها لازم نیست توش آب بریزید !

قبلا زحمتش کشیده شده !

مرغ میخرم زیرش را کم میکنم و پیاز و ادویه میزنم ، با آبی که به خوردش دادن میپزه و اتفاقا خوشمزه هم میشه ، فقط یه مسئله میمونه ، من مرغ ، ماهی ، میگو و ...خریدم ، آب نخریدم !

و حس میکنم میزان آبی که مواد غذایی جدیدا دارن بیشتر از گذشته شده  و در حقیقت یه جورایی مثلا آب را میخریم کیلویی 35 هزار تومن (قیمت مرغ)، جاهای دیگه هم همینه  ، میری شیرنی فروشی مثلا نیم کیلو شیرنی میخوای ، میکشه توی قوطی مقوایی و درشو میذاره و وزن میکنه ! ، خب در حقیقت شما دارین بهمراه شیرنتون مقداری هم مقوا میخرید کیلویی 70 هزار تومن ، ببینید در طول روز ماه یا سال چقدر سود میکنند !

مصداق: دانلود فیلم ناهار سه شنبه بلاگر و آب فروشی !

نظرات 2 + ارسال نظر
نرگس چهارشنبه 27 مرداد 1400 ساعت 02:01 http://narges1370m.blogfa.com/

هم مشاوره ازدواج دارین هم انگاکلاس اشپزی اموزش اشپزی گاهی میام وبتون حس میکنم سامان گلریزی شما .ازاون ورم مشاوره ازدواج.

دیدگاه های شخصی من هستند و به آشپزی علاقه دارم و برام آرامش بخشه.
ممنون از همراهیتون

بارون سه‌شنبه 26 مرداد 1400 ساعت 17:55

کاش اسمش آب فروشی بود حداقل ناراحتیش کمتر بود،حالا ما مراعات میکنیم نمیگم دزدی!!
نه فقط مواد خوراکی که هر چیزی میخری نصف شده و بی کیفیت اما قیمت چندین برابر..
حتی نمیشه به عنوان نمونه چیزی رو مثال زد که کیفیتش مثل سابق باشه حالا بهترش رو نخواستیم.

تنها چیزی که هم برداشتنش هم گذاشتنش مورد داره ، کلاهه !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد