بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

نوبرانه ها !

همیشه از چیزهای جدید و نوبرانه خوشم میومد ،  مخصوصا توی فصل خاصی مثل این ماه باشه ، فردا ماه آخر تابستون شروع میشه و میوه های این ماه خصوصا اینو دوست دارم ! :

https://s19.picofile.com/file/8439719926/IMG_%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B1%DB%B0%DB%B8%DB%B2%DB%B2_%DB%B1%DB%B8%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B5.jpg

نظرات 5 + ارسال نظر
من( بنده خدای سابق) سه‌شنبه 2 شهریور 1400 ساعت 14:52 http://wwwredman.blogfa.com

داداش وضع مالیت خوبه
ما شبا یکم نون جو با یه کاسه شیر میخوریم

نون جو؟ سه نان اگه بگیری 18 هزار تومنه ! یه کاسه شیر هم ده هزار تومن ! وضعتون خیلی خوبه ! (لبخند)

scammer doll دوشنبه 1 شهریور 1400 ساعت 23:24

روح من داره الان بازم خودکشی میکنه بخاطر این پسته ها

آرزوی آمرزش براتون میکنم ! (لبخند)

scammer doll دوشنبه 1 شهریور 1400 ساعت 01:34

تنها بخوری خودمو خفه میکنم بلاگر

اتاق گاز؟ طناب؟ در دریا؟با غر زدن زیاد؟ آخه چه جوری میخوای اینکارو بکنی؟ چون خوردم و تموم شد ! (لبخند)

توسن دوشنبه 1 شهریور 1400 ساعت 01:04

خداااااا لعنتتتت کنه خدا ب زمین گرم بنشوندت مادررررر منم دلم خاص لهنتییییییی

ممنون از لطفتون ، امیدوارم که قسمت شما هم بشه ، خیلی چسبید ! (لبخند)

Sra یکشنبه 31 مرداد 1400 ساعت 19:58

گردو سبز هم خیلی خوشمزست. من وقتی میخورم حس میکنم کنار رودخونه م

فصل گردو سبز تا آخر مهر ادامه داره ، حس خوبی دارید !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد