بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

شبِ 5 شنبه خوب!

کارم که تموم شد رفتم یکی دو جا خرید کردم و آمدم خونه ، نه میخوام تجربه ای بگم نه درسی بدم ، هیچ خبری نیست ، توی سوپر یکی میگفت 65 درصد تخفیف عسل ، سری قبل بهش گفته بودم که پس قبلا چقدر گرون میفروختین که الان این همه تخفیف میدین ! اینبار که گفت فقط لبخند زدم ! آمدم خونه ، همه چی روی مدارِ خودش داره میگرده ، خوبه ... یه اس ام اس برام آمده ، 5 شنبه بود ، میگه باشه غذا هم نداری مهم نیست ،فقط خودت برام مهمی ،  مگه من برای غذا میام پیشت؟  همون  مرغ سوخاری ساده با سیب زمینی برشته یا ساندویچ ژامبون با نون تست و پنیر ورقه ای خوبه ، دارم میام،راستی پسته تازه برام نگه داشتی؟  ، یعنی یه جورایی  گفت چی میخواد ! خوشحالم که فقط من براش مهم هستم  !

5 شنبه است دیگه ، خوبه با بقیه ایام هفته نسبتی ندارم وگرنه هر شب گرفتار بودم ! (لبخند)

برم برای یه شبِ 5 شنبه خوب و عالی آماده بشم ، حسِ خوبی دارم ، خیلی خوب !

نظرات 2 + ارسال نظر
lili چهارشنبه 3 شهریور 1400 ساعت 23:47

سلام
پنج شنبه داره میاد. بعداز چندهفته که خیلی سرم شلوغ بود واصلا نفهمیدم چطور اومد ورفت میتونم بهش فکر کنم و خوشحال باشم و خداروشکر که با اومدنش پرازانگیزه میشم. فردا براش باقلاپلو با مرغ کنتاکی درست میکنم چون بعداز چندهفته میخوام بهش برسم که از دستم ناراحت نشه.

سلام و عرض ادب به هم پنجشنبه ای گرامی
لی لی ، باقالی پلو با مرغ کنتاکی؟! البته از 5 شنبه بعید نیست از این سفارش ها بده ، مواظب باش سفارش پیتزا با شیرین پلو نده ! (لبخند)
ممنون از حضورتون ، 5 شنبه همیشه میگه بدون هم 5 شنبه ایها ، من مفهومی ندارم !

بارون چهارشنبه 3 شهریور 1400 ساعت 20:22

این پنج شنبه معنای زندگی کردن رو خوب بلده، بیخیال و رها، فکر میکنم برای هر آنچه در دنیا میگذره ذره ای تره خرد نمیکنه.. اشتهاشم که نگم دیگه...

جدا از اشتها و خوش خوراک بودن ، ضمنا خوب هم میخوابه ، ضمنا تا جایی که میتونه از کار کردن فراریه ، ضمنا از خرید و گردش خوشش میاد، ضمنا ... ، نمیخوام پیشداوری کنما ولی منو به یاد جنسیت خاصی میندازه !(لبخند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد