بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

تا ابد با من میمانی !

خودتو درگیر این نکن که تنهایی و به در و دیوار بزنی که بالاخره یکی بیاد و امید ببندی از تنهایی درت بیاره و تا ابد باهات بمونه ، اگه نشه چی؟ اگه  باز حس کنی که تنهایی چی؟ اگر اینجور بشه تنها چیزی را هم که داری را از دست میدی ، امید !

بیخود نیست به 5 شنبه میگم با اینکه یه" روز" هستی و آدمیزاد نیستی ، بودنت برای من عشقِ و مایه خوشحالیه با هیچکس عوضت نمیکنم، میدونید چرا؟ چون هیچوقت ناامیدم نکرده !

دارم اینو گوش میکنم

دارم اینو میخورم

***

براحتی در دسترس بودن همیشه خوب نیست ،  باعث میشه قیمتت را اشتباه محاسبه کنند !

***

تجربه را از کسی بگیر که خودش توی اون مسیر موفق بوده !

نظرات 3 + ارسال نظر
اشک سرخ پنج‌شنبه 11 شهریور 1400 ساعت 10:47

براحتی در دسترس بودن همیشه خوب نیست ، باعث میشه قیمتت را اشتباه محاسبه کنند!
عجب جمله نابی

ممنون از همراهیتون

elahe چهارشنبه 10 شهریور 1400 ساعت 21:20 http://www:arombiyato.blogfa.com

اومدی گفتی پشت حرفای مردا دنبال چیزی نگرد معمولا همونی رو که میگن . هست

مطمئنی؟

برای «مردها» ، بله

بارون چهارشنبه 10 شهریور 1400 ساعت 21:14

من ساعت ۹ شام بخورم صبح با احساس ضعف بیدار میشم ساعت ۵ در تابستون دیگه خیلی زوده..
به خودتون نمی رسیداا

معلومه شما حسابی بخودتون میرسید ! ( لبخند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد