بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

شام درخواستی 5 شنبه !

امروز از صبح میگفت غذای دریایی میخواد ! من هم یه فست فود دریایی براش آماده کردم ، 5 شنبه است دیگه !

به حرفِ دلش گوش نکنی پژمرده میشه ، غمگین میشه ، بلاگر هم که دل نازک ، تحمل این چیزا رو نداره !

شام 5 شنبه بلاگر یا شام 5 شنبه و بلاگر !

***

هر وقت دیدی زن هستی و داری مردانه برخورد میکنی یا مرد هستی و برخوردات زنانه هست ، بدون داری با سرعت زیاد و با کله به درون چاه سقوط میکنی !

توصیه میکنم  از آن چیزی که هستی فرار نکن و جوری برخورد نکن که طرف دیگه هم از آن چیزی که هست دور بشه ، اگه این اتفاق بیفته متضرر اول خودت هستی !

***

https://s19.picofile.com/file/8440530068/IMG_%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B1%DB%B0%DB%B9%DB%B0%DB%B9_%DB%B1%DB%B8%DB%B2%DB%B1%DB%B4%DB%B0.jpg


***


نظرات 3 + ارسال نظر
بارون پنج‌شنبه 18 شهریور 1400 ساعت 23:19

دنیای جالبی میشد اگر بین آدمها هم همینقدر پژمرده و غمگین نشدن دل ها مهم بود ولی در خیلی از مواقع نیست، واقعا نیستاا، اصلا..
حالا حتما باید فست فود بخوره؟ اونم از نوع دریایی، بهش بگید کمی هم روی گیاه خواری کار کنه..

الان شما داری روی گیاه خواری کار میکنی؟ یعنی کنار چلو گوشتتون یخورده سبزی خوردن هم میل میکنید؟ (لبخند)

lili پنج‌شنبه 18 شهریور 1400 ساعت 23:11

سلام
پنج شنبه خوبی بود بوی پاییز میداد. به خاطر همینم گفت یه کلم پلو با سالاد شیرازی میخوام. بهش گوش دادم. خودمم خیلی وقت بود نخورده بودم. حالا چطور بفهمیم کلم پلو بیشتردوست داشته یا غذای دریایی را؟ولی میدونم بهش خوش میگذره که بدون تاخیر میاد به خونه هامون.ممنون پنج شنبه جان

سلام و عرض احترام به هم پنجشنبه ای گرامی
امروز صبح رفتم گلدونهای بالکن را آب بدم ، خنکی خورد تو صورتم و منم رفتن تابستون را حس کردم ، پنجشنبه اینجور که پیش میره ،تپلی میشه و میبایست به فکر رژیم و ورزش براش باشیم !
ممنون از همراهیتون

Sra پنج‌شنبه 18 شهریور 1400 ساعت 19:21

بلاگر یکم غذاهات رو متنوع تر کن خب، یکمم روی دیزاینش کار کن

باشه ! (لبخند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد