بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

کارمند !

بعضی ها ذاتا کارمند هستند !

به این مفهوم که بدنبال شغلی که میزان درآمد ماهانه آن مشخص نیست نمیباشند ، اهل ریسک کردن نیستند و به درآمد ماهانه هر چند کمتر از کار آزاد راضی هستند.

اتفاقا نکات مثبت کسانی که بدنبال کار با حقوق مشخص هستند کم نیست ،  استرس کمتری دارند، میزان دخل و خرج خود را میدانند و بر مبنای آن برنامه میریزند ، مسائل و مشکلات و درگیری های کارفرما با مراکز دیگر به آنها مربوط نمیشود ، حوزه مسئولیت آنها صرفا در کاری است که به ایشان محول شده  و میتوانند در زمانهای لازم از مرخصی استفاده کنند بدون اینکه دغدغه ای در زمینه اختلال در کارِ شرکت یا مرکزی را که در آن مشغول هستند را داشته باشند.

در کل یک کارمند از دیدِ من آرامشِ بیشتری به نسبت کارفرما یا مدیرِ یک مجموعه دارد ، هرچند ممکن است از نظر مالی دریافتیِ کمتری داشته باشد.

نظرات 4 + ارسال نظر
لیمو چهارشنبه 8 تیر 1401 ساعت 12:51

آخ گفتین. نظر من دقیقا همینه که زندگی کارمندی رو بیشتر میپسندم.

پ.ن: یک یا دوساعته وبلاگتون رو پیدا کردم و دارم میخونم. ممنون که نوشتین واقعا لازمه بدونیم از نظر آقایون دنیا چه شکلیه.

سپاس از همراهیتون

lili دوشنبه 22 شهریور 1400 ساعت 08:24

سلام
موافقم. کارمندی خوبه خصوصا برای خانمها. حس خوبی بهم میده. برای زندگیم برنامه دارم در صوتی که اگر خانه دار بودم ممکن بود بی هدفی اذیتم کنه .البته داشتن همراهی که درک کنه خیلی مهمه.سپاس

سلام به هم 5 شنبه ای اهلِ کار و تلاش
البته اعتقاد دارم که کارهای منزل بخودی خود در حقیقت یکجور شغلِ تمام وقت محسوب میشه ،ولی من هم اعتقاد دارم خانمها در صورتی که به کارهای منزل آسیبی نرسه و همراهی از طرفِ دیگه مناسب باشه ، خوبه که در جامعه هم حضورِ فعال داشته باشند.
سپاس از حضور و نظرِ شما

بارون یکشنبه 21 شهریور 1400 ساعت 19:02

معلومه که نه..

سپاس از نظر مبهمِ شما !

بارون یکشنبه 21 شهریور 1400 ساعت 15:59

هیچکدومش خوب نیست..

کلا کار نکنیم چطوره؟ از آسمون پول بباره و زندگی کنیم !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد