بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

شام واقعا ساده بلاگر!


امشب دیگه بخودم گفتم بسه بلاگر، یه شام ساده با نون سنگک تازه کنجدی میذاری، ناهار هم پوره سیب زمینی با یه تیکه مرغ خوردم،

املت را اگه بذارید گوجه هاش خوب سرخ شه ( با حرارت کم) خیلی خوب میشه .

کسایی که توی یه مقطع اینجا زندگی نکردن خوب متوجه میشن نون سنگک کنجدی تنوری تازه یعنی چی ، با هر غذایی خوشمزه میشه  !


https://s18.picofile.com/file/8440770884/IMG_%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B1%DB%B0%DB%B9%DB%B1%DB%B4_%DB%B1%DB%B8%DB%B0%DB%B4%DB%B1%DB%B4.jpg


https://s18.picofile.com/file/8440770850/IMG_%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B1%DB%B0%DB%B9%DB%B1%DB%B4_%DB%B1%DB%B8%DB%B1%DB%B2%DB%B3%DB%B2.jpg

نظرات 3 + ارسال نظر
توسن پنج‌شنبه 25 شهریور 1400 ساعت 21:59

تو املتت ربع نمیکنی ؟
من وقتی درست میکنم تخم مرغو هم میزنم بعد میریزم توش قبلش ب گوجش رب میزنم و ادویه
بعضی وقتا سرشو میزنم مث پیتزا میشه بعضی وقتام سرشو نمیزنم و با قاشق تیکه تیکش میکنم خیلی خوشمزه میشه ی بار امتحان کن

ممنون از دستور پخت ، امتحان میکنم

سارا چهارشنبه 24 شهریور 1400 ساعت 12:00 http://15azar59.blogsky.com

به به بسیااار هوس انگیز و اشتها آوره عجب چیزی شده این املت نوش جان

سپاس از شما

مسافر سه‌شنبه 23 شهریور 1400 ساعت 22:14

آقایون همیشه املتهای بهتر و خوشمزه تری درست میکنن! شاید دلیش این اکثرا جز املت غذای دیگه ای بلد نیستن!
البته حساب شما جداست:)

در حیطه اموری که حتی ظاهرا زنانه محسوب میشوند مثل آشپزی ، فشن و مد ، آرایشگری و... آقایان همچون خورشید میدرخشند ! (لبخند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد