بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

فقط مامان !

توقع آقایان از زن:

با محبت !

با گذشت !

فداکار!

مهربان!

پر از احساس !

پر از لطافت !

سرشار از بخشش !

بی چشمداشت!

و ...

با اینکه خانمها چه توقعی دارن کاری ندارم

واقعا مردها انتظاری که از یه زن دارن ایناست ... مردها دوست دارن زن را اینطور ببینند ، یه جورایی تصوری که از مادر دارند !

مردهای عزیز دارید زن میگیرید ، دیگه پسرِ گل ، کاکل زری و شو ... طلایِ مامانتون نیستید !

توصیه میکنم اگه دنبال این چیزا هستید ، با مامان زندگی را ادامه بدید، میخواهید زن بگیرید ؟ در توقعاتتون تغییرات اساسی میبایست بدید، این مشخصاتی که نوشتم را فقط مامان ها میتونن برآورده کنن ، جدی میگم !

نظرات 4 + ارسال نظر
توسن چهارشنبه 31 شهریور 1400 ساعت 12:02

لبخند

ونوس یکشنبه 28 شهریور 1400 ساعت 08:58 http://shakibajoon90.blogfa.com

دقیقا ..موافقم بلاگر جان

سپاس از همراهیتون

بارون یکشنبه 28 شهریور 1400 ساعت 00:28

پست سمی بودااا..

آقایونم چه توقعات زیادی از مامان ها دارن، والا..
اینقدر مامان ها رو اذیت نکنید..

به در گفتیم که دیوارها هم بشنوند ! (لبخند)

من( بنده خدای سابق) شنبه 27 شهریور 1400 ساعت 22:57 http://wwwredman.blogfa.com

من تنها توقعی که دارم با لطافت و همراهه
چه کنم ؟؟
ایا انتظار زیادی است ؟

یه توقع هم از بلاگر داری !
که بپذیره فقط این توقع ها را داری ! (لبخند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد