بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

تست خودشناسیِ قدرتِ روحی !

کلید انداختید یا زنگ خونه را زدید و درب را برای شما باز کردند ، همان موقع کسی با سر و وضع موجه با شما میخواهد وارد شود ، ولی شما او را نمیشناسید و نمیدانید از اهالی آن مجتمع هست یا نیست!

میتونید بهش بگید که با پوزش ، لطف کنید زنگ واحد مورد نظر را بزنید؟ حتی وقتی گفت من مهمون آقای فلانی هستم ، باز هم درب را ببندید و بهش بگید لطفا زنگ  بزنیدتا درب را برای شما باز کنند؟

اگر میتونید بگید و جلوی ورودش را بگیرید ، شخصی با روحِ قوی و با اعتماد به نفسی هستید ، اگر نمیتوانید ،  ضعیف هستید و نمیتوانید به راحتی در جایی که لازم هست نه بگید !

نظرات 2 + ارسال نظر
ونوس چهارشنبه 31 شهریور 1400 ساعت 09:03 http://shakibajoon90.blogfa.com

منم همین کارکردم ..فردموجه هم بود ...در رو بستم ..گفتم لطفا زنگ واحدموردنظر رو بزنین

سلام قوی ! (لبخند)
مشخصه در جایی که لازمه میتونید به راحتی نه بگید و این از نظرِ من خوبه .

بارون سه‌شنبه 30 شهریور 1400 ساعت 21:12

قدرت روحیش رو که داریم فقط جواب همسایه ی عزیز و اعتراض احتمالی و سر و صدا و ... با شما..:لبخند

یکی از بستگان آمده بود دم در و زنگ زده بود ، من خونه نبودم ، زنگ همسایه را زده و گفته بود من از بستگان فلانی هستم و درب را باز کنید که یه بسته را پشت در آپارتمانشون بذارم ، همسایه باز نکرده بود و بعدا که آن همسایه به من گفت ، من ازش تشکر کردم !
کسی که آمده بود واقعا از بستگان بود ولی حس خوبی که کار آن همسایه به من داد باعث شد که نه تنها ناراحت نشم بلکه خوشحال هم بشم که وقتی نیستم دارن کار درست را انجام میدن و حواسشون هست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد