بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

عروسی و ۵ شنبه !


پنجشنبه میگه آدما چرا عروسی میگیرن؟ میگم چون شب خاصیه و میخوان فراموش نشه ودر یاد بمونه ! (خواستم بگم چون یه بار تو زندگی آدماست ، بعد دیدم گاهی فقط یه بار هم نیست ! )


میگه چون پنجشنبه هستم ، خیلی عروسی دیدم ، به تنها کسایی که خوش نمیگذره و پر از استرسه براشون عروس و داماد هست ، خب نمیشه با اون پول که هزینه میکنن یه سفر رویایی برن؟ هم بیاد ماندنی میشه هم بجای استرس ، آرامش دارن ،هم بجای یه شب ،میتونن یه هفته شاد باشن و خاطره بسازن !


بی جهت پنجشنبه ای نشدم !


اشتباه نکنم این پنجشنبه یه رگ شمالی داره ، غذاهای هموطنهای شمالی را خیلی دوست داره ،ددیشب میگفت کباب ترش خیلی خوشمزه است ،نه؟




خیلی خوبه به بچه هاتون از هر نظر برسید ، روحی و جسمی به فکرشون باشید ولی از دید من نمیبایست به نحوی باشه که خودتون و همسرتون را فراموش کنید و یادتون بره که شما هم از این زندگی حقی دارید !

***

گاهی از اینکه گریه نمیکنم میترسم ! سنگها هم  همینطورند !


نظرات 6 + ارسال نظر
نرگس دوشنبه 19 مهر 1400 ساعت 13:33

ادمی که ازبیرون گریه نمیکنه ازدرون اشک میریزه

ممنون از نظر شما

توسن جمعه 9 مهر 1400 ساعت 18:06

خدانکشت
استعمارگر خبیث
ااااهههههههه خسته شدم تو خونه چرااا نمیریم مسافرت از کرونا نمیریم از این خونه نشینی میمیریم
لااقل تو برو مسافرت ما هم چشمون ی جا رو ببینه

امیدوارم بزودی !
(تو نه ، شما !)

توسن پنج‌شنبه 8 مهر 1400 ساعت 22:13

lمگه میشه ادم گریه نکنه
من خودم امروز عصر همه رفته بودن بیرون چراغ اتاقمو خاموش کردم درم بستم اهنگ سازو اواز شجریانو گذاشتم بغض گلومو گرفته بود بعد زدم همایون شجریان از گلوی من دستاتو بردار دستاتو بردار از گلوی من گوش دادم خودم ی لحظه احساس کردم ی تختم کمه

غیر خودت کسی باهات کاری نداره، داری پیش مامی راحت زندگی میکنی و به همه هم زور میگی !
من آخرین باری که گریه کردم را یادمه ، اوضاع روحیم بهم خورده بود ، کلاس پنجم بودم ، مشقامو ننوشته بودم ، قبلش هم در نوزادی و اینا هم حتما گریه میکردم ولی خب اونارو یادم نمیاد ! (لبخند)

lili پنج‌شنبه 8 مهر 1400 ساعت 18:22

سلام
بازم یه پنج شنبه دیگه شد و همه تلاشم اینه که تو این روز حالم خوب باشه وبه من و اون خوش بگذره. خورشت بادمجون هم گزینه خوبی بوده براش. درمورد بچه ها و همسران موافقم. وقتی زن ومرد حالشون خوب باشه قطعا حال روحی وجسمی بچه ها خوبه. زندگی متلاطم بچه های نگران ومضطرب به بار می آورد. سپاس.

سلام و درود به همراه همیشگی و عقیده دارم یه بخشِ مهمی از شخصیت 5 شنبه ایها وفاداریه که بوضوح میتونین تو لی لی ببینید !
ممنون که همراهِ ما هستید و معلومه خورشت بادمجون درست کردید ، خیلی دوست دارم و ...یه لحظه 5 شنبه میگه به لی لی سلام برسون بگو هفته دیگه درست کنه میام پیشش ، دلم برای یکم غیبت پشت سر بلاگر تنگ شده ! (لبخند)
حس خوب اینکه ما قبل از هر چیز ، حتی جنسیتمون انسان هستیم و بهم وابسته ، حس خوبیه !
سپاس از بودنتون لی لی 5 شنبه ای عزیز و محترم

توسن پنج‌شنبه 8 مهر 1400 ساعت 17:48

میبینم ک برای پنج شنبه سنگ تموم گذاشتییی
بهههراااددد ....
قشنگ ترین فیلمی ک دیدی چی بوده

زندگی !

فاضله پنج‌شنبه 8 مهر 1400 ساعت 16:26 http://1000_va2harf.blogsky.com

لبخند!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد