بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

۱۸ سالگی!


به ۱۸ سالگیت که رسیدی ، یادته؟ ، اصلا متوجه شدی؟ کمی فکر کن ، اصلا تولد ۱۸ سالگیتو یادته ؟  فکر کنم تازه تازه داری متوجه میشی که چه ارزون  اون سال رو از دست دادی !

خیلی مفت باختی یکی از بهترین سالهای زندگیتو ، نه؟


به ... سالگیت  داری میرسی؟  هنوز نرسیدی ولی چیزی نمونده ؟ توصیه میکنم اینو دیگه از دست نده  و چند سال دیگه پشیمون لحظات از دست رفته ... سالگیت نباش!

نظرات 3 + ارسال نظر
نرگس چهارشنبه 14 مهر 1400 ساعت 20:10 http://narges1370m.blogfa.com/

18سالگیم خاطرمه کیک تولدمم خاطرمه انگاجلوچشام بااین پستتون قشنگ اومدجلوچشم حتی لباسی که تنم بود خاطرمه قشنگ همشون جلوچشام اومدبا دیدن پست . ادم اشتبامیکنی اشتبا جزی ازروندطبیعی زندگی دیگه ادم بدون خطاواشتبانمیشه 18سالگیم رودوس داشتم پشیمونی ؟خوب بوده اماخوب جلواتفاق رونمیشه گرفت پشیمونی که داشتم الانم بهش فک میکنم دعوابا بابام بود ویه حرفی که بهش زدم معذرت خواستم اماخوتواون حرف زدی دیگه معذرت خواهی فایده نداره اب که میریزی زمین جمش نمیشه کرد حرفم عین همونه زدی زدی دیگه معذرت خواهی بی فایدست

خوبه که یادته و متاسفم بزای آبی که ریخته شد!
ممنون از همراهیتون

ونوس یکشنبه 11 مهر 1400 ساعت 09:58 http://shakibajoon90.blogfa.com

من که پشیمون هیچ سالی نیستم .. هر سال هر چه از دستم اومده انجام دادم

خوشحالم و امیدوارم همیشه همینطور بمونی.

سارا شنبه 10 مهر 1400 ساعت 20:35 http://15azar59.blogsky.com

اره بابا کاملا یادمه چرا نباشه اتفاق خیلی مهمی توی سن ۱۸ سالگی برام افتاد که با روز تولدم یکی بود اتفاق شیرینی بود هر چند من اون موقع سال اخر دبیرستان بودم اما خب اتفاقه دیگه میوفته

خب الان شما 19 سالتونه (همه خانمها!) ، معلومه که 18 سالگی رو یادتون هست ! (لبخند)
ولی معمولا آدمها توی اون سنی که هستند زیاد به اینکه چه چیزی را دارن از دست میدن توجه نمیکنن ، 18 سالگی از دیدِ من یه نقطه عطف توی زندگی هستش.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد