بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

شام دوشنبه شب تکرار نشدنی بلاگر!

برای شام امشب بال و کتف مرغ زعفرانی خوابونده شده در زعفرون ، روغن زیتون و آبلیموی تازه و کباب شده در فر بهمراه سیب زمینی برشته دارم ، کالری بالایی داره ولی وقتی بعدش ورزش کنید همش رو می‌سوزانند.

دانلود فیلم شام دوشنبه شب بلاگر

نظرات 6 + ارسال نظر
نرگس سه‌شنبه 27 مهر 1400 ساعت 18:40

ممنون لینکتون کردم دیگه راحت .ازاون همه غذا گفتین حالا سیب زمینی رو میپسندم کلا سیب زمینی چه پوره چه سرخ شده هرجوریش خوشمزست .و راجب به ورزش یارژیم ادم کلا بایدورزش کنی صرفا ربطی به لاغری چاقی نداره ادم براسلامتی حفظ تناسب اندام خوش هیکلی غیرایناخیلی فایده داره برابدن ادم باداهمیت بدی چه دخترچه پسر رژیمم کلا برازندگیت یه رژیم خاص مگه حتمابادچاق باشی که مراقب خورد وخوراکت باشی درنظرداشته باشی دیگه عادت میکنی تااخرهمون روند

با نظر شما موافقم ، خصوصا در زمینه ورزش
سپاس از نظرتون

نرگس سه‌شنبه 27 مهر 1400 ساعت 17:27

۶ میلیارد نفر.خوب من جزو این شیش میلیاردنیستم ..اجازه هست لینکتون کنم؟ من همیشه میام وبتون سخت تواینترنت میزنم وبلاگ بلاگر هزارراه داره تابیام لینک کنم وبم میزنم روش میام وب شما راحت تره

حتما ، اشکالی نداره

scammer doll دوشنبه 26 مهر 1400 ساعت 22:35

منم میخوام

تنها نیستید ، احتمالا این غذا را۶ میلیارد نفر دیگه هم میخوان!

بارون دوشنبه 26 مهر 1400 ساعت 21:08

کالری رو ولش کنید، غذای خوشمزه کالری نداره..

زنده باد بارون !

مسافر دوشنبه 26 مهر 1400 ساعت 19:36

اینهمه زحمت بکشید درست کنید و بخورید و بعدش بسوزه!!!!

درست کردنش برای من سرگرمیه

من دوشنبه 26 مهر 1400 ساعت 19:32 http://me2020.blogsky.com

نوش جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد