بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

قدرشو بدونید !

یکی هست تو زندگی که بیشتر از هر کس دیگه و واقعا دوسش دارم ، بهم خیانت نمیکنه ، بد قول نیست ، وعده های بیجا نمیده ،مطمئنم که منو دوست داره و همیشه نگرانِ منه و خیلی چیزای خوبِ دیگه ... قدرِ خودمو میدونم !

نظرات 5 + ارسال نظر
توسن چهارشنبه 28 مهر 1400 ساعت 22:27

ادما محکمن ب خودشون
این تنها دلیل دوس داشتنه خودمه

سپاس از نظر شما

من چهارشنبه 28 مهر 1400 ساعت 17:15 http://me2020.blogsky.com

کاش حواسمون همیشه به این اصل مهم باشه

سپاس از حضورتون

Sra چهارشنبه 28 مهر 1400 ساعت 16:04

باور کنید خیلی سعی کردم فردیت رو تمرین کنم، اما مشکله اونم برای یه موجود اجتماعی و مهرطلب

این تصور شماست ، در نهایت همه آدمها خودشون رو دوست دارند، مهرطلبی شما هم حس خوبی به «شما» میده!

نرگس چهارشنبه 28 مهر 1400 ساعت 15:21

منم قدرخودم میدونم دوست دارم خودم رو گاهی یه گوشه دنج پیدامیکنم براخودم قهوه چای عسل میخورم این من قدرخودش میدونه بااهنگ رقصیدن دیوونه بازی دراوردن حالش خوب میکنم این من خیلی سختیاومشکلات خیلی زیادی به خودش ازبچگی تابه الان بیشترم میشه دیده امابازسرپامونده این من خیلی قدرش میدونم ومراقبشم ...پست جالبی گذاشتین

کار خوبی میکنید و براتون شادترین و بهترین ها را آرزو میکنم

بارون چهارشنبه 28 مهر 1400 ساعت 12:36

به خودتون سلام برسونید..

سلام بلاگر
سلام بهتر از جان
دوست دارم
منم دوست دارم ...
واو ما چقدر با هم خوشبختیم ! (لبخند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد