بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

بی خوابیِ باکلاس !

این یعنی چی که کلاس میذاری و میگی شبا خوابم نمیبره و ادای افراد متفکر و فلاسفه را درمیاری !

خب اینم بگو تا ساعت 11 خوابی و بعد ناهار هم 3 ساعت بیهوش میشی ! (لبخند)

نظرات 9 + ارسال نظر
نرگس سه‌شنبه 4 آبان 1400 ساعت 11:55

هرچیزی درمانی داره اما بی خوابی مادرمان نداره .شایدم خودم دلم نخواددرمانی براش پیدابشه ولی خوب راهایی امتحان کردم نشده خودم که عجیب غربیم همه چی هم باماعجیب غریب

خودخواسته را تدبیر نیست !
بله شاید خودتون نمیخواهید .

نرگس سه‌شنبه 4 آبان 1400 ساعت 11:28

خوابم نمیبره ایست قلبی میکنم خاطره خوبی باریاضی وزبان و فیزیک ندارم

لبخند

نرگس سه‌شنبه 4 آبان 1400 ساعت 11:11 http://narges1370m.blogfa.com/

امتحان کردم امانشد . ماراهمه شب نمیبردخواب .فایده نداره

یه کتاب فرمولهای ریاضی یا فیزیک رو باز کن ... سریع خوابت میبره ! (لبخند)

scammer doll سه‌شنبه 4 آبان 1400 ساعت 00:12

عه وا این با کلاسه منم که

سلام خواب آلوی با کلاس ! (لبخند)

توسن سه‌شنبه 4 آبان 1400 ساعت 00:02

یعنی تا الان همینارو شنیدن پا ب فرار گذاشتن

فکر کنم خوابیدن برای خانمها بزرگترین تفریح باشه!

توسن دوشنبه 3 آبان 1400 ساعت 20:32

دویدن اول صب و دوچرخه سواری عشق است
بازار رفتن و خالی کردن کارت بابا عشق است
جمعه ها کوه رفتن عشق است
ماکارانی یا عدس پلو با ترشی و دوغ در یکشنبه ها عشق است
خورش سبزی مامان و بلاگر عشق است
خواب های عصر لامصب ترین عشق است

حالا اینجا اشکال نداره ، جلو خواستگارا کمی خوددار باش لطفا! (لبخند)

نرگس دوشنبه 3 آبان 1400 ساعت 10:12

امتحان میکنم ممنون. بی خوابی دلیلای مختلفی داره

چیزی نبود
ممنون از حضورتون

نرگس دوشنبه 3 آبان 1400 ساعت 09:57

بعدناهار؟ من اصاروزااصادوس ندارم بخوابم. بعدبیکارم مگه بخوابم بعدناهار ظرفاروکی بشوره؟ بعدناهار بخوابی بدترتمبل میشی غذاقشنگ تجمع میکنه بادپیاده روی کنی نه بخوابی بعدناهار خواب بیشتر مختص اقایون

پس زیاد فکر میکنی که بی خوابی میاد سراغتون ، یه وایت برد یا تخته سیاه را تصور کن ، فکراتو در طول روز روش بنویس ، شبا همشو از روی اون پاک کن ، برای من جواب میده و راحت میخوابم !

نرگس دوشنبه 3 آبان 1400 ساعت 09:29

الان ینی من بخوام بگم شبابی خوابم شمامیگی کلاس میزاری؟

بله !
خب بعد ناهار نخواب ! (لبخند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد