بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

بارِ اضافه !

از نظر من هرچی از دیگران کمتر بدونید سبک‌تر زندگی می‌کنید، معمولا آدمها ناخوشیاشون را با دیگران قسمت می‌کنند، نه خوشیاشونو ، مشکلات اونا را هم مثل یه بار اضافه میبایست حمل کنید !

نظرات 3 + ارسال نظر
توسن سه‌شنبه 4 آبان 1400 ساعت 00:00

منظورم از تو ی ادم نوعی بود منظورم تو ن شما نبودی

یعنی بقیه تو هستند و فقط من تو ن شما؟! (لبخند)

توسن دوشنبه 3 آبان 1400 ساعت 20:28

من فک میکنم ک فقط تو موارد خیلی خاصی مث ازدواج و ... شناخت طرف خیلی مهمه
وگرنه بقیش اهمیتی نداره
این مهمه ک بدونیم علایق تو با من فرق میکنه و به هم احترام بذاریم و بدونیم همه مشکلات خودشونو دارن گفتنش فقط ب متخصص میتونه خوب باشه وگرنه همون ماجرای شبیه قماربازه جو گرفتم

تو نه شما ، را هنوز یاد نگرفتی ، فکر کنم هنوز براتون زود باشه! (لبخند)

بارون دوشنبه 3 آبان 1400 ساعت 12:27

تازه گاهی میشینی جای اونا غصه هم میخوری..

دوستی دارم که بقدری با آه و ناله و سوز و گداز از مشکلاتش برام میگه ، تا چند ساعت فکر میکنم اون مسئله برای خودم پیش اومده ! (لبخند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد