بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

من خوب نیستم !

هر کس فکر میکنه دلیلی که برای کارهاش میاره درسته  ، مسئله اینجاست که طرف دیگه ماجرا هم داره همینجور فکر میکنه !

این وسط  اگر صبر ، زمان ، منطق ، واقع بینی و عدالت نباشه ، هیچوقت بین دو نفر توافقی صورت نمیگیره ،از نظر من نمیشه همیشه گفت من خوبم ، یه جایی هم لازمه بگیم ، من خوب نیستم !

نظرات 4 + ارسال نظر
بارون سه‌شنبه 4 آبان 1400 ساعت 14:13

سالهاست شروع شده، تا جایی که یادم نمیاد آخرین بار کی گفته باشم حق با منه، هیچ آدمی همیشه خوب و عالی نیست ولی بازخوردی که میبینی هم مهمه، خوبه که حداقل ۱۰ درصد آدمها این تفکر رو داشته باشن وگرنه مدام در مقابل کسانی قرار می‌گیریم که می‌خوان بگن حق فقط با اونهاست و همیشه خوب و عالی و درست فکر میکنن، زندگی میکنن، نظر میدن و...

وقتی به مطلبی باور داری ، زمان و انسانها نمیتونن تغییرش بدن !
چون تو جایی قرار گرفته که دست هیچکس بهش نمیرسه ،بهش میگن شخصیت و تفکر ، در ژن و اندیشۀ آدمهاست !

نرگس سه‌شنبه 4 آبان 1400 ساعت 14:07

اه اینطوری بگین خوب شمام همیشه حرفاتون معلوم نیس منظورتون ادم گیج میشه بایدبگین منظورم اینه

معذرت میخوام ، سعی میکنم با توضیح بیشتر بنویسم.
سپاس از انتقادتون

بارون سه‌شنبه 4 آبان 1400 ساعت 13:25

لازم که هست ولی کو؟ کی میگه ماست من ترشه؟

چون کسی نمیگه پس شما هم نگو !
از یه جایی میبایست شروع بشه ، اینکه به این باور برسیم که ما هم همیشه خوب و عالی نیستیم ، میتونه یه نقطه شروع برای این باشه که همیشه حق با من نیست !

نرگس سه‌شنبه 4 آبان 1400 ساعت 12:51

میدونین بستگی داره کی ازت بپرسه خوبی یانه وشمام بگی اره یانه من خودم به شخصه اینطوری ام حالم بدباشه ازم بپرسن میگم خوبم بیشترش به این دلیل که حوصله شنیدن حرفاشون نداری اما تعداکمی هستن دوس داری خودواقعیت باشی وبگی نه خوب نیستم

میو میو !
منظورم حال خوب نبود ، منظورم اینه آدما همیشه فکر نکنن خودشون خوب هستند و دیگران بد ، گاهی آدم بده خودمون هستیم !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد