بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

خودم !

بعضیا میگن منو فقط برای خودم بخوا !

"خودم" را : فکرت ، ظاهرت،شخصیتت، موقعیت مالی ، اجتماعی،تحصیلی ، فرهنگ ،کلام و نحوه برخورد ، خانواده و ... میسازه .

من متوجه نمیشم که وقتی میگن منو بخاطر خودم بخوا یعنی چی؟

نظرات 3 + ارسال نظر
نرگس چهارشنبه 12 آبان 1400 ساعت 11:43

ینی باتموم خصوصیات بدوخوبم. بخواه ونخواه که تغییرکنم

خب بازم میشه آدم و داشته ها و نداشته هاش !
این خودم را همه چیز میسازه و متوجه نمیشم بعضی میگن منو برای خودم بخوا ، منظورشون دقیقا چیه!
این خودم یک چیز نیست ، یک مجموعه هست !

توسن سه‌شنبه 11 آبان 1400 ساعت 12:13

دیقا .... خود اصلی ادم خودشو توی همین چیزا نشون میده کسی ک از لحاظ فکری ثروتمند باشه سطح فکر و شخصیت بالاتری داره احساسات مستحکم تری داره و اگ از لحاظ شخصیتی قدرت پول دراوردن و حفظشو داشته باشه ادم ثروتنمد و دارای موقیت بالایی هست نخبه کی بودم من اخه

ممنون از نظرتون
در پاسخ به سوالِ آخرتون هم ، خودم ! (لبخند)

مسافر دوشنبه 10 آبان 1400 ساعت 19:58

همین خودی که طی سالها ساختم(فکر، ظاهر و..)... ازم نخواه تغییر کنم..

بخوام هم نمیشه !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد