بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

بلاگر و کنفرانس اقلیمی !

‏شیر آب چکه می‌کرد،  درستش کردم.
یعنی واقعا حقش نبود بلاگر رو به کنفرانس گلاسکو دعوت کنند؟! (لبخند)

نظرات 6 + ارسال نظر
نرگس شنبه 15 آبان 1400 ساعت 13:44

چیپس نع.پفک فقط مینو.اونم به خاطر بابام که دوست داشتن وگاهی به یادشون میخورم..پاستیل. شکلات تلخ.مارشملو کیک ازاون سیاها وتلخا اسمش الان خاطرم نیستن، واتاری هم جزش بزارین چیزی به ذهنم اومدباز میگم بهتون ممنون

لبخند

نرگس شنبه 15 آبان 1400 ساعت 13:27

درسته این خودش کلیه اینکه تونستم .اماخوب کادو اون کادویه چیزدیگست توقعم زیادنیست درحدعروسک و خوراکی موراکیاست نه کادوها بزرگ وطلا ولباس

باشه ، بهشون میگم برای شما پاستیل و پسته و پفک و چیپس بزارن کنار ! (لبخند)

نرگس شنبه 15 آبان 1400 ساعت 12:14

منظورم جایزه بود نبادجایزه کسی بهم بده؟

متقاضی جایزه زیاده ! (لبخند)
بهترین جایزه اینه که شما تونستید !

سارا جمعه 14 آبان 1400 ساعت 20:20 http://15azar59.blogsky.com

مگه شیر ابهای گلاسکو هم چکه میکنند که بلاگر را دعوت کنند درستشون کنه؟

خب من از همینجا دارم به دنیا خدمت میکنم ! (لبخند)

بارون جمعه 14 آبان 1400 ساعت 19:55

یکی اینجا خیلی خودشیفته اس..

یکی؟ همه همینن !
خودشون رو بیشتر از هر کس و چیزِ دیگه دوست دارن !

نرگس جمعه 14 آبان 1400 ساعت 13:26

منم گوشیم خراب شده بود داغون اگه میبردمش سر تعمیرمیگفت این دیگه امیدی بهش نیست درستش کردم به طرزمعجزه اسایی وعجیبی اونم منی که خیلی خراب کارم چیزی بدن دستم دیگه فاتحش خوندست اماگوشیم زنده کردم ازروزاولم بهترم انگاهمین الان خریدیش هنوزم خودمم توشوکم منم حق اینوندارم ایا؟

هر چه سریعتر برای خودتون و گوشی یک کیلو اسپند دود کنید !
کنفرانس گلاسکو اقلیمی هست و مربوط به حفظِ محیط زیست و منابع طبیعیه ، ولی حالا باهاشون صحبت میکنم ببینم چی میشه ! (لبخند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد