بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

ناهار امروز بلاگر !

اسپاگتی با گوشت چرخی و کمی هم چاشنی کاری ، طعم های تند را بیشتر دوست دارم ، خیلی خوب شده بود.

https://s20.picofile.com/file/8443405950/FDk4mneacAAj1eX.jpg

نظرات 3 + ارسال نظر
بارون یکشنبه 16 آبان 1400 ساعت 16:20

دستپخت بلاگر مگه میشه خوشمزه نباشه؟

همینو بگو ! (لبخند)

مسافر یکشنبه 16 آبان 1400 ساعت 15:57

با مرغ هم امتحان کنید خوشمزه تر از گوشت:)

با فیله خرد و سرخ شده مرغ هم درست کردم ولی با گوشت چرخ‌کرده را ترجیح میدم .
ممنون از پیشنهادتون

نرگس یکشنبه 16 آبان 1400 ساعت 11:56

دلمون اب کردی شما اسپاگتی اونم تندش کنی اصاهمه غذاهابادتندباشه وگرنامزه نداره

من هم دوست دارم و تقریبا هر غذایی درست میکنم کمی تا قسمتی تندی داره !
سپاس از نظرتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد