بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

همبرگر پنجشنبه ای !

پنجشنبه یه اس داده ، فقط نوشته همبرگر و بعدش هر هر هر !

یعنی فقط لی لی از پس این ۵ شنبه بر میاد !

آخه روزی گفتن شبی گفتن ! من الان حوصله ندارم گوشت چرخ‌کرده بذارم آب شه ، پیاز و ادویه بزنم و ...

عشق که باشه همه چیز  ممکنه!

نظرات 4 + ارسال نظر
توسن یکشنبه 23 آبان 1400 ساعت 22:44

واقعا نمیدونم چرا نوشتم پنجرش کجاشه (توسن درحال تفکر)
بدتر اینک هرچیم فک میکنم نمیدونم اصلا چرا داشتم ب پنجره فک میکردماوضاع خیلی خرابه

موافقم ! (لبخند)

مسافر جمعه 21 آبان 1400 ساعت 21:17

چقدرهم که این پنج شنبه رو لوسش کردین... ایش

ذاتا اینجوریه ! (لبخند)

توسن جمعه 21 آبان 1400 ساعت 08:09

ببخشید پنجرش کجاشه؟

پنجره؟ اینقدر عکسو دیدی هول شدی ، پنجشنبه ای را پنجره ای خواندی؟ (لبخند)

lili پنج‌شنبه 20 آبان 1400 ساعت 00:16

سلام
عه پنج شنبه از شب قبل اومده پیش شما خب معلومه سفارش چیزای خوشمزه میده.ولی اگه به من پیام داده بود همبرگر از قبل اماده کرده همیشه تو فریزر دارم زود براش سرخ میکردم. ولی گفته فردا حتما برام ناهار قیمه بادمجون بذار. چشم پنج شنبه جان.خوش بگذره

سلام و احترام فراوان به هم پنجشنبه ای منظم و کدبانو
پنجشنبه صبر میکنه و لحظه آخر سفارش میده ، حالا باز خوبه گفت همبرگر ، خوشبختانه هوس فسنجون نکرده بود .
فکر کنم با این ناهاری که شما گذاشتید ، بلاگر توسط پنجشنبه پیچانده شده و خدمت قیمه بادمجان شما برسه !(لبخند)
سپاس از همراهی شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد