بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

از او مشورت نگیرید !

از کسی که تازه جدا شده برای زندگی نمیتونید مشورت خوبی بگیرید!

هنوز داغه،مرد باشه یا زن معمولا با جنس دیگه مشکل داره، دیدگاه های منفی خودشو میگه و اونا رو به مسائلِ شما هم تعمیم میده،مشکلاتی که داشته را با زندگی شما قرینه سازی میکنه،نمیگم منظور بدی داره،ناخوداگاه اینکارو میکنه.

نظرات 5 + ارسال نظر
توسن شنبه 29 آبان 1400 ساعت 10:25

ععععغ خداراشکر میبینم ک زنده ای بنظرم الان شیشه هات داره برق میزنه

نشد به اونا برسم ، هفته دیگه !

مسافر جمعه 28 آبان 1400 ساعت 12:32

از پنج شنبه چه خبر ؟

صحبتِ کارِ خونه بود ، غیبش زده ! (لبخند)

توسن پنج‌شنبه 27 آبان 1400 ساعت 13:15

بالاخره پنج شنبه سرتو زیر اب کرد

نه ، فرار کرد ! (لبخند)

توسن چهارشنبه 26 آبان 1400 ساعت 22:47

بهراد تهران بارون میباره ؟
واخعا حرومتون باشه اگ میباره مینم میخام

حروم؟ از شیر مادر هم حلالتره ! یه بارون رو هم نمیتونید ببینید؟

توسن چهارشنبه 26 آبان 1400 ساعت 22:43

دقیقاااااااا من از همین تیریبون اعلام میکنم هیچ دختری در زمینه پسر های ۷ تا ۲۵ سال از من نظرخاهی نکنه چون بینهایت بدم میاد ازشون و دقیقا بلاگر راست میگ چون اصلا دست خودم نیس بلاااگررر بلاااگررر فردا پنج شنبس هییییینننننن

بله و من کار دارم ، این هفته به کمک 5 شنبه میخواهیم یه نظافتِ اساسی کنیم ، اگر دیدید این هفته پنجشنبه ندارید ، بدونید 5 شنبه فرار کرده ! (لبخند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد