بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

پنجشنبه و درخواستهای عجیب !

پنجشنبه میگه زیرشلواری نداری؟

میگم آبگوشت نمیخواهیم بخوریم که لباس رسمیِشو میخوای !

میگه من گاهی میخوام حسِ راحتی بکنم ، برای خودم باشم ، بسه دیگه از بس کلاس گذاشتم !

خب ، یجورایی متوجه میشم چی میگه ، گفتم متاسفم یه دونه دارم که اونم نگه داشتم برای موقع مراسم آبگوشت خوری خودم !

پنجشنبه میگه وقتی بخواهیم همه چیز را با معیارِ دیگران ببریم جلو  و به بعضی چیزهایی که میتونه بهمون آرامش بده نه میگیم ، بعد یه مدت فشارِ روحی بهمون میاد !

از نظر من هم اون چیزی که بهتون راحتی میده به نظر و سلیقه دیگران اولویت داره !

***

احساس بدون منطق مثل سقوط آزاد بدون چتر نجاته ! تا وقتی به زمین نخوردی داری لذت میبری !

***

زندگی مشترک یه سختی داره ، یه کشوره با 2 نفر جمعیت ، نمیشه برای قضاوت اینکه کدومشون دارن درست میگن یا نه به رای اکثریت مراجعه کرد !

***

بعضی فروشنده ها میپرسن اصل می‌خواهید یا تقلبی ، بگید تقلبی ! اصل هم بگید همونو بهتون میدن فقط با قیمت بالاتر !

***

‏بجای اینکه سعی کنی شخص دیگه ای را شکست بدی ، آنقدر قوی باش که دیگران تلاش کنند که شکستت بدن !

نظرات 2 + ارسال نظر
lili پنج‌شنبه 4 آذر 1400 ساعت 14:43

سلام
با پنج شنبه موافقم باید هرطور راحتیم زندگی کنیم وگرنه دچار فشارهای روحی میشیم واز یه جایی به بعد دیگه خودمون نیستیم و فقط منتظریم ببینیم بقیه چطور دوست دارن تا همونو انجام بدیم. این همون حس ارامشه که پنج شنبه عزیز برامون میاره. ممنون پنج شنبه جان

سلام و عرض ادب به هم پنجشنبه ای گرامی
قطعا وقتی مدعی دوست داشتن هستیم لزوما منظورمون ظاهر میتونه نباشه که عقیده دارم شخصیت و منش اونه که ما رو بخودش نزدیک میکنه.
منم ۵ شنبه را برای همین چیزا می‌پسندم، بخاطر فکرش !
سپاس از حضور خوب شما

بارون پنج‌شنبه 4 آذر 1400 ساعت 13:30

لباس رسمی آبگوشت خوری..

مگه شما ندارین؟ پس چجوری آبگوشت میخورین؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد