بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

مراسم مخصوص !

برای ناهار جمعه آبگوشت با گوشت گردن گوسفند گذاشتم ، یعنی خوشمزه ترین آبگوشت دنیا ، برم نون سنگک کنجدی هم بگیرم، فقط اولش نگران شدم ، لباس مخصوص مراسم را پیدا نمیکردم (پیژامه راه راه) گفتم نکنه پیدا نشه و نتونم ناهار بخورم که خوشبختانه پیدا شد ! (لبخند)

نظرات 2 + ارسال نظر
توسن شنبه 6 آذر 1400 ساعت 10:45


هعیییییییییی هووراااااااا بالاخره یادش رفت بگه تو ن شما

چون میدونستم شما یادتونه !
و درست هم حدس زدم ، نشونش هم همین نظرِ شما ! (لبخند)

توسن جمعه 5 آذر 1400 ساعت 17:37

ی احساسی بهم میگه اون قرمزه اگه گوجه باشه سرشو در نیوردی
یعنی اینقدر زبلی از تو ندیده بودم لااقل سیب زمینیاتو خورد میکردی پدددرررجااننن
نمیدونم این پدر جان چیه افتاده تو دهن من

هر وقت خودتون درست کردید ، اونجوری که مایل هستید درست کنید ، آبگوشتهای من واقعا عالی میشه ، دلیل اصلیش هم اینه که حدود 10 ساعت قل میزنه دختر جان !
ا ا ا ... نمیدونم این دختر ....! (لبخند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد