بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

حیوان خانگی بلاگر !

بعد مدتها یه سفر کوچیک دو روزه رفتم ، نمیدونم از تو گردوها یا بادوم یا چیزایی که آورده بودم ، یه پروانه کوچولو هم آمده ، دلم نیومد زندگیشو بگیرم ، حالا همیشه که نمیشه سگ و گربه نگه داشت ، این پروانه هم بشه حیوان خونگی بلاگر ، چی میشه ؟!

نظرات 6 + ارسال نظر
اشک سرخ دوشنبه 15 آذر 1400 ساعت 09:58

به به دوستیتون پایدار

ممنون ! (لبخند)

scammer doll یکشنبه 14 آذر 1400 ساعت 18:01

منظورم بجز گردو و بادوم و حیوون خونگی دیگه چیااااا آوردین

خودمو !

scammer doll شنبه 13 آذر 1400 ساعت 20:37

اصل مطلب :
دیگه چیا آوردین؟

یه حیوان خانگی ! البته اون خودش رو توی بارها قایم کرده بود و مجانی تا اینجا آمد ! (لبخند)

نرگس شنبه 13 آذر 1400 ساعت 12:28

من یه خرگوش داشتم بعدسه سال مرد افسردگی گرفتم. پروانه چه کار خوبی راحت تره نگهداریش فقط مواظبش باشین در نره درو پنجره ها همین نگهداریش راحت چه کار خوبی خودش میدونسته کی رو انتخاب کرده باشما اومده

آره ، اتفاقا چند سال پیش یه مورچه حیوان خانگیم بود ، یه بار با هم رفته بودیم بیرون گردش ، گمش کردم ! (لبخند)

توسن شنبه 13 آذر 1400 ساعت 11:25 http://basorexia1.blogfa.com/

توسن به نرگس
نرگس ب گوشی ؟
ادرس وبمو میذارم بیا اره ادرسو عوض کردم خودمم ادرس تورو گم کردم

خب بسلامتی و میمنت ، خوشحالم دو دلداده را بهم رسوندم ! آخه با این همه لینک و آدرس ، میشه همدیگه را گم کنید؟
دخترید دیگه ! (لبخند)

توسن شنبه 13 آذر 1400 ساعت 11:22

ی طوری گفتم دوتا بالش برا من شاخکاش ما تو ن شما انگار مثلا میخایم کبابش کنیم ک داریم سهمیه بندی میکنیم

هر هر هر ! (لبخند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد