بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

میزانِ علاقه به خودتون ؟!

وقتی حوصله کسی را نداری و یکی از دوستان خودشو دعوت میکنه پیشت :
1- راحت بهش میگی نیاد چون میخوای تنها باشی؟
2- رودرواسی میکنی و میپذیریش؟

از نظرِ من ، اگر 1 هستی خودتو به اندازه کافی دوست داری و خوبه ، اگه 2 هستی میبایست روی اینکه با خودت بیشتر مهربون و دوست باشی کار کنی !
نظرات 2 + ارسال نظر
نرگس شنبه 27 آذر 1400 ساعت 13:51

1....من باکسی طارف ندارم وقتی بگی نه و زشته ناراحت میشه وقهر میکنه و فلان تااخرعمرت نمیتونی نه بگی قهرم کنه برام مهم نیس یکم درک کنه جااین لوس بازیا وبچه بازیا. .. گفتم گزینه 1 .. من باکسی طارف ندارم حوصله نداشته باشم رک میگم بهش نه اینکه بگم چون دوستمه روم نشه بگم نه حوصله ندارم ازالان این نه رو نگم بهش دیگه کلا تو زندگیم نمیتونم به هیچکس نه بگم اگرهم دوستم از حرفام ناراحت شد وقهر کنه مهم نیست حوصله این بچه بازیا رو ندارم

خوبه ، اینبار شفاف و واضح و بی تعارف گفتید ، ممنون از شما

نرگس شنبه 27 آذر 1400 ساعت 12:24

1....من باکسی طارف ندارم وقتی بگی نه و زشته ناراحت میشه وقهر میکنه و فلان تااخرعمرت نمیتونی نه بگی قهرم کنه برام مهم نیس یکم درک کنه جااین لوس بازیا وبچه بازیا

منم بی تعارف بگم ، میو میو ! (لبخند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد