بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

ردِ پا !

خاطرات آدمایی که از زندگیمون رفتن یا ما ترکشون کردیم مثل رد پای تو برف میمونه ، کافیه آفتاب گرمی تو زندگیمون بتابه و همشونو محو کنه !

نظرات 7 + ارسال نظر
حالا دوشنبه 6 دی 1400 ساعت 22:24

پروانه ها. تا. چند روز. زندن

معمولا یه هفته تا چند ماه

ترانه دوشنبه 6 دی 1400 ساعت 22:15

سلام. من فکر میکنم بعضی از این رد پاها مثل رد پایی هست که روی سنگ یا سیمان خیس ایجاد شده و تا ابد میمونه...

نه همشون رو برفه ، کسی بیاد که گرمای خوبی به زندگیتون بده همشون محو میشن ، البته هیچوقت پاک نمیشن!

Sra دوشنبه 6 دی 1400 ساعت 21:46

شک دارم..

پس هنوز به آفتابی گرمتر نرسیدی !

بارون دوشنبه 6 دی 1400 ساعت 20:59

البته آفتاب و مهتاب و فامیلای دیگشون هم نمیتونن دلتنگی رو رفع کنن، این یکی هیچ نسخه ای نداره..

بستگی داره ، اگر کسی بیاد تو زندگیتون که حس عمیق تری بهتون بده ، دیگه دلتنگی برای یه خاطره محو مفهومی نداره !

نرگس دوشنبه 6 دی 1400 ساعت 20:15

خو هرجوری شما یه کاری کن بشینه . ... یه چالش میخوام شرکت کنم .... یک بلاگر اقا که اکثرا همیشه نوشته هاشو  دوست داری.میخوام چالش بزارم وبلاگم . این یکی ازسوالاشه...شمارو میخوام بگم اجازه هست اسم خودتون و ادرس وبلاگ تون بنویسم؟

بله

بارون دوشنبه 6 دی 1400 ساعت 16:21

به به به این پست..

ممنون از به به شما

نرگس دوشنبه 6 دی 1400 ساعت 13:37 http://narges1370m.blogfa.com/

بله واقعا موافقم.....ببخشید گاهی ادرسم نمینویسم تمبلی میشه.میشه ازپروانه عکس بگیرین بزارین وب دوس دارم ببینمش اگه میشه

سلام تنبل !
خودم پیداش نمیکنم ، گاهی که نشستم میاد یه دوری میزنه و میره ، شاید دوست نداره عکسش اونم بدون آرایش بره تو اینترنت (لبخند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد