بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

بخاطر یک مشت تخمه؟!

جهت اطلاع : 200 گرم تخمه حدود 1200 کالری داره ، یه پرس چلوکباب حدود 870 کالری ، یعنی بعد خوردن چلوکباب میشینی تخمه میشکونی (تازه شاید بیشتر از 200 گرم) یعنی یه پرس و نیم دیگه چلوکباب خوردی !
بعد میگی من آب هم میخورم چاق میشم!
با این وضع توصیه میکنم آب هم نخوری !
نظرات 9 + ارسال نظر
توسن یکشنبه 12 دی 1400 ساعت 18:00

متاسفانه بابا اومده احساس چاقی بهم دس داده ی کارتون دلستر و دوغم داره بهم چشمک میزنه اصلا ی وعضیه

اراده کن توسن ، شما میتونی !
البته امید چندانی ندارم ! (لبخند)

اشک سرخ یکشنبه 12 دی 1400 ساعت 11:51

این خوبه
منم موافقم

سپاس از موافقت شما

نرگس یکشنبه 12 دی 1400 ساعت 11:46

نه بابا کسی منواستخدام نمیکنه .مطمعن باشین به دوروزنکشیده ورشکستش میکنم همه حساب وهمه چی به هم میریزنم ریاضیم صفر واینکه دکوراسیون عوض میکنم میرم رومخش وبا اذیت کردنام

میبینم در خودشناسی به مراحل نهایی رسیدین ! (لبخند)

اشک سرخ یکشنبه 12 دی 1400 ساعت 11:28 http://saniyehayebigarari.blogfa.com/

سلام جناب بلاگر خوبین؟

واااای شما چقد حساسین به تناسب اندام

سلام ، خوبم، ممنون
خیلی خیلی خیلی ! (لبخند)

نرگس یکشنبه 12 دی 1400 ساعت 11:28

شمابگو سوپرمارکت من عاشق رفتن سوپرمارکتم خیلی دوست دارم کارتوسوپرمارکت وهمه خوراکیاش بخورم

به سوپرهای محله شما میبایست اخطار داد ، مواظب باشن استخدامتون نکنن ! (لبخند)

.. یکشنبه 12 دی 1400 ساعت 09:35

شما یا متخصص تغذیه هستید یا خیلی با این دکترا سر کار دارید بیخیال کالری؛ بدون این محاسباتم آدم میتونه تناسب اندام داشته باشه فقط کافیه علاقه به غذا و خوردنیش پایین باشه مثل من
راستی قابل توجه اونایی که از داشتن شکم خوششون نمیاد راه حلش اینه که کلا به وجود نیاد اونم فقط زمانی این اتفاق میفته که آدم خیلی اهل یه جا نشستن به هر بهانه ای نباشه مثلا پشت میز نشین دائم نباشه پشت فرمون نشین دائم نباشه آدمایی که اهل نشستن زیادین حتما شکم خواهند داشت و...

هیچکدام نیستم ، از دیدِ من اندام متناسب بهتر از چهره زیباست !
سپاس از نظر شما

حالا یکشنبه 12 دی 1400 ساعت 00:25

مث اینکه همه پیام هام نرسید

مواردی که میشد تایید کردم ، با پوزش !

نرگس شنبه 11 دی 1400 ساعت 18:58

کباب دوست ندارم زیاد تخمه خیلی دوست دارم ینی تخمه بزارن جلوم زیادباشه همش تموم میکنم خیلی سریع یکی بادبه زور ببرتش از جلودستم

یکی این نرگسو بگیره یه موقع به تخمه فروشی حمله نکنه ! (لبخند)

بارون شنبه 11 دی 1400 ساعت 14:40


چه تخمه هایی که نشکوندیم..
بذارین ملت راحت باشن آقای بلاگر، با این کالری ها دچار عذاب وجدان میشن..

جمله اولتون را با ریتم بخوانیم؟
من که کاری ندارم آنقدر بخورین تا توپ قلقلی بشید !
شما هم مشکوکی ! اصولا 4 شنبه ایها اینجورین ! (لبخند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد