بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

هدیه بدردبخور !

داری میری خونه کسی که وضع مالی متوسطی داره ، توصیه میکنم بجای چند صد هزار تومن گل یا شیرنی ، چیزی براش ببری که کاربردی باشه یا به نحوی بدردش بخوره !

***

پیش من هم خواستید بیاید لطفا گل نیارید ، زیاد دارم ، بهتون میگم سر راه از کجا یه پیتزا مخصوص برام بگیرید ! (لبخند)

نظرات 5 + ارسال نظر
نرگس دوشنبه 13 دی 1400 ساعت 13:02

دیدین من بردم؟ اخرش قانع شدین حق با منه ازترفندخوبی استفاده میکنم که اون شخص اخرش بگه حق با منه عین باب اسفنجی یا شادم طرف کلافه میشه که اخرش میگه حق با منه

خوشحالم از بردتون ، امیدوارم همیشه شاد باشید.

نرگس دوشنبه 13 دی 1400 ساعت 11:43

نه دیگه نمیشه ماهابادنظربدیم داری فرارمیکنی شما الان من که خودم نمیگم نقاشیم خوبه میدم بقیه نظربدن

بله ، حق با شماست ! (لبخند)

نرگس دوشنبه 13 دی 1400 ساعت 11:24

مهمون نواز نیستین..این همه میگین غذاهام خوبه تعریف میکنین خو کدوم اشپز بگه غذام بده غذا به نظرشما خوبه مهمون دعوت کن شمااونابخورن نظربدن ببینم واقعا دستپخت تون همون هست؟

دقیقا نیستم !
مهمون دعوت کنم ، غذا درست کنم ، بعد منتظر نظرشون باشم؟
خودم میبایست بپسندم که میپسندم (لبخند)

نرگس دوشنبه 13 دی 1400 ساعت 10:16

پس همین بگو پیتزابرارفع تنبلی خودتون حالا مهمون من باشم پیتزا نمیخورم چیکار میکنید؟

کسی که پیتزا نمیخوره را کلا دعوت نمیکنم ! (لبخند)

نرگس یکشنبه 12 دی 1400 ساعت 15:50

نه پیتزا که نمیشه هدیه من به عنوان هدیه قبولش ندارم .بدشماگفتی پیتزاخونگی اونم پیتزاهاخودم فقط یادتونه؟ به هرحال اونم ازیه جادیگه بادستاکس دیگه تهیه واماده می‌شه وادم فقط به غذاهاکه بادست خودت درست می‌شه مطمعنی . من اگربخوام بیام خونتون یه نقاشی براتون میکشم که قاب بشه رودیوارالبته چیزی که خودتون بخواین بکشم براتون ویه یادگاریه خوبه

قطعا پیتزای خودم را ترجیح میدم ، ولی از اینکه از گل آوردن نجات پیدا کنم ، ترجیح میدم یه پیتزا برام بیاره ، میدم خودش بخوره که دیگه شام هم براش درست نکنم ! (لبخند)
سپاس از شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد