بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

چی میشد...!

وقتی به عشقت نمیرسی ، میگی اگه میرسیدم چی میشد؟ چه زندگیه رویایی میتونستیم داشته باشیم و یاد و خاطراتش برات جاودانه میمونه !
باور کنید اگه بهم میرسیدین الان مثل بقیه بودین ، روزای خوب و بد!
شاید هم بخاطر احساسِ زیادی که بهم داشتید ، برخورداتون و حتی دلخوریاتون بیشتر از بقیه بود !
نظرات 3 + ارسال نظر
اشک سرخ سه‌شنبه 14 دی 1400 ساعت 09:55

بله ، اینه ! (لبخند)

توسن دوشنبه 13 دی 1400 ساعت 15:58

اول خود نظر را دیدم و ربطشو متوجه نشدم ، بعد دیدم نظر گذار شمائید ، گفتم آهان ، متوجه شدم ! (لبخند)

اصلا شوخی خوبی نبود ی وقت فک نکنی ب توسن بربخوره هااا

واقعا نظرم را صادقانه گفتم ، معذرت میخوام .

شما هم اندکی به من و سلول‌های خاکستری مغزم حق بدید لطفا !

توسن دوشنبه 13 دی 1400 ساعت 12:30

فقط عادته

اول خود نظر را دیدم و ربطشو متوجه نشدم ، بعد دیدم نظر گذار شمائید ، گفتم آهان ، متوجه شدم ! (لبخند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد