بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

تقدیر !

الان یه نفر یه جایی داره یه کارایی میکنه و شما هم همینطور ، مثلا بدون برنامه تصمیم میگیره بزنه بیرون یا برای استخدام به جایی مراجعه کنه یا بره سر کوچه خرید یا ... و نتیجش این میشه که بنحوی با شما آشنا میشه و سرنوشت متفاوتی برای خودش و شما بوجود میاره.
بهش میگن تقدیر !
نظرات 6 + ارسال نظر
توسن شنبه 18 دی 1400 ساعت 12:28 http://majnonsh4hr.blogfa.com/

بلح بلح توسنو دس کم نگیر

قطعا همینطوره

نرگس شنبه 18 دی 1400 ساعت 10:42

بله درسته واینکه اون شخص ممکنه راه دورباشه وازطریقی باهم اشنابشین گاهی هموناکه راه دورن تقدیروسرنوشتمونه همین دوستا خودم بیشتراز این راهادور سرنوشتشون بوده

سپاس از نظر شما

توسن شنبه 18 دی 1400 ساعت 09:46

دیروز رفته بودیم دریایه عسلویه
یکیو دیدم رفتارش کپی خودت بود اتفاقا ماشینشم مث خودت بود خاستم برم جلو دیدم پلاکش ۶۳ و یهو زنش اومد گفتم اوخ اوخ اوخ خوب شد نرفتم بعد سه جایه دیگ شهرم رفتیم دیدم عععع اونم اونجاس گفتم جلل الخالق

یعنی با دیدن متوجه شدید رفتارش مثل من بود؟
با یه فیلم از داخل ماشین هم که مدتها پیش گذاشته بودم ، متوجه شدید ماشینش مثل من بود؟
یعنی دیگه کم مونده بود گیس و گیس کشی و ... خیلی مواظب خودتون باشید ! (لبخند)

توسن شنبه 18 دی 1400 ساعت 09:43

باید گفت wwwwwoooowwwww

سپاس از شما

ترانه شنبه 18 دی 1400 ساعت 07:08 http://taraaaneh.blogsky.com

سلام. تقدیر، یا تصادفهای خوشایند یا ناخوشایند که از پیش تعیین شدگیی توش وجود نداره البته.

سلام ، قبول دارم که با برنامه ریزی انسانی نیست ، ولی واقعیت اینه که اتفاق میفته .
ممنون از نظرتون

scammer doll جمعه 17 دی 1400 ساعت 21:19

اوهوم
امیدوارم تو همین برخوردها و تقدیرها آدم های خوب سر راه زندگیمون قرار بگیرن

امیدوارم همینطور باشه
ممنون از نظر شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد