بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

کجان؟

از خودتون بپرسید :
آدم خوبی هستم؟ صادقم؟ مهربونم؟ آزارم به کسی نمیرسه؟ و ... احتمالا همه پاسخ میدن بله ، تمام اینا را هستم.
پس این آدمایی که برعکس اینان ، کی هستن و کجان؟!
***
آدما اشکالاتِ خودشونو نمیبینن یا نمیخوان ببینند !
نظرات 4 + ارسال نظر
Sara شنبه 25 دی 1400 ساعت 12:08 http://15azar59.blogsky.com

جایی نیستن آنها در زندان زاویرا در حال گذراندن دوره محکومیت خود میباشند و دارند به کارهای بدشان اندیشه میکنند

پس ما همگی زندانی آنجا هستیم !

نرگس چهارشنبه 22 دی 1400 ساعت 21:49

منم سوالم همینه دنبالشونم کجان واقعا

میون خودمون ، شاید هم خودمون !

توسن چهارشنبه 22 دی 1400 ساعت 19:17

باور کن تمام تلاشمو کردم ک زیر دیپلم حرف بزنم::

لزوما همیشه سعی و تلاش نتیجه نمیده !

توسن چهارشنبه 22 دی 1400 ساعت 15:09

من خیلی بخام روراست باشم بعضی وقتا خیلی خبیث میشم برا بعضی ادمای خاص و برای بعضی ادمای خاص همیشه مهربونم برای همه هم حساب کنیم در کل مهربونم اگر کسی بهم اسیب بزنه به و خیلی اذیت بشم قطعا تلافی میکنم اما در کل میبخشم چی شد؟ولش کن میرم لالاعععع استیکر خواب

هر چند میو میو بود ولی متوجه شدم چی گفتید !
سپاس از نظرتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد