بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

اصلا اعتماد نکنید !

به کسی که داره اتفاقات خصوصی  زندگیشو بهتون میگه ، اصلا اعتماد نکنید !

به خودش رحم نمیکنه ، شما که جای خود دارید !

نظرات 4 + ارسال نظر
توسن جمعه 13 اسفند 1400 ساعت 21:34

بهرادی خوبی؟

خوبم ، ممنون که میپرسید و نزدیک عیدِ و کار زیاد.
پوزش برای تاخیر در بروزرسانی و پاسخ نظراتِ همنشین های محترم

نرگس چهارشنبه 11 اسفند 1400 ساعت 18:14 http://narges1370m.blogfa.com/

دنیا وادماش جورین دیگه به کی میتونی اعتمادکنی من الان دیگه به چشاخودمم اعتمادندارم من دردودلی حرفی باشه به ادمیزادنمیزنم به عروسک خودم درددل میکنم حرفام میزنم

واقعا کارِ خوبی میکنی

Mavi چهارشنبه 11 اسفند 1400 ساعت 14:14

راستی قبلنا توی وبلاگ نظر سنجی هم میزاشتید ولی گویا یه سری تغییرات اتفاق افتاده ک خودتون ازش مطلع نیستین

خودم ازش مطلع نیستم؟ میشه؟ زندگی همیشه انتخابهای خودمونه !
سپاس از همراهیِ شما

بارون دوشنبه 9 اسفند 1400 ساعت 18:56

رحم رو خیلی خوب گفتین، کلا به آدما امیدی نیست بهتره جهت سبک شدن با بالش و پتو صحبت کنیم بلکه راحت تر بخوابیم و در طول روز دنبال گوش نباشیم..

گوش مصنوعی هم بد نیستا !
فکر کنم یه دستگاهی ساخته بشه یه جفت گوش باشه ، هر چند لحظه یه بار هم یه اوهوم یا بله بگه ، خیلی خوب فروش بره ! (لبخند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد