بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

احترام به نظر دیگران

از نظر من ، احترام به نظر دیگران به معنی تایید یا رد اون نظر نیست به مفهوم اینه که حرفاتو میشنوم و بهش فکر میکنم .

نظرات 8 + ارسال نظر
سید محسن چهارشنبه 17 فروردین 1401 ساعت 20:38

*وسوسه انتخاب بین تجربه و هشیاری ،معمولا به نفع تجربه خاتمه می یابد.

ترجیح من هم همینه
سپاس از نظرتون

.. سه‌شنبه 16 فروردین 1401 ساعت 11:29

دارید خوانندگان زیرآبی وبلاگ رو رو آبی می کنید خیلی وقته مطلبی نمی نویسید!!!! حالتون خوبه؟

اصلا همچین قصدی ندارم ، کار زیاد شده و کمتر وقت آزاد دارم
ممنون از توجه شما

بارون دوشنبه 15 فروردین 1401 ساعت 13:21

سلام
آقای بلاگر یه حرفی، یه کلامی، یه پستی.. دلمون تنگ شده براتون..

سلام
لطف دارید ، وقت کنم حتما

سارا وحشی چهارشنبه 10 فروردین 1401 ساعت 12:43 http://http;//www.saravahshi.blogfa.com

سلام علیکم و رحمه الله

من مییییدونم ....کارمون تمومه ! (لبخند)

توسن چهارشنبه 3 فروردین 1401 ساعت 20:07

نکنه لولو خوردتتاگ زنده ای ی ندایی بده

یه ندا ! (لبخند)

.. چهارشنبه 25 اسفند 1400 ساعت 09:14

مدتیه زیاد نیستید!

با پوزش ، کار زیاد شده ، ولی مطلبی به ذهنم برسه حتما مینویسم.
ممنون از شما

توسن سه‌شنبه 24 اسفند 1400 ساعت 23:18

اصلاااا خوب نیستااااا رسما مارو یادت میره بعدشم میگی کار دارم کار دارم بابا انیشیتینم حین اختراعاتش ب کلش استراحت میداد چقد اخه میخای ازش کاربکشی
بنظرم افسردگی مضمن گرفتی هیچ ن دلت برای ما تنگ میشه ن هوای پنج شنبه رو میکنی ن برامون گیتار میزنی ی وقتم پیش خودت نمیگی بابا اینا شاید دلشون هوس قرمه سبزیایه منو بکنه شرط میبندم تا پیام منم ببینی بگی با این توسن پیام داد اه قلب شکسته من اه لب بسته من

اگه موضوع یا مطلبی باشه حتما مینویسم ، ممنون از اینکه به فکر هستید.

بارون شنبه 21 اسفند 1400 ساعت 13:34

منم موافقم..

سپاس از همراهیتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد